Doom Patrol پنج بازیگر جدید به این سریال اضافه می‌کند

sisterhood of Dada

فصل سوم سریال Doom Patrol، بازیگران جدیدی را به تیم بازیگران اضافه کرده که در واقع قرار است گروهی از خبیث‌های این تیم باشند. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

بنظر می‌رسد در فصل جدید Doom Patrol، گروهی از تبهکاران ملقب به “Sisterhood Of Dada” به مجموعه اضافه می‌شوند. البته هنوز قاطعانه نمی‌توان گفت که آیا این گروه تنها آنتاگونیست‌های حاضر در این فصل هستند یا خیر.

طبق اخبار، قرار است میکا جو پارکر(Micah Joe Parker) از خاطرات خون اشام در نقش Malcom ظاهر شود. وین اورت (Wynn Everett) به بازی شلی بایرون (Shelly Byron) یا همان The  Fog می‌پردازد؛ مایلز ماسندن (Miles Mussenden) در نقش لوید جفرسون (Lloyd Jefferson ) ملقب به Frenzy بوده و انیتا کالاتارا (Anita Kalathara)  بازی در نقش هالی مک کنزی (Holly McKenzie) یا همان Sleepwalk را انجام می‌دهد. در اخر هم جینا هیرارزومی (Gina Hiraizumi) در نقش ساچیکو (Sachiko) یا همان Quiz ظاهر می‌شود.

ِBrotherhood of Dada

این گروه خبیث‌ها با الهام از مکتب فکری «دادائیسم» خلق شده‌اند.

 

گفته می‌شود این گروه تبهکاری که در واقع دشمنان Doom Patrol هستند، بر اساس همان “The Brotherhood Of Dada” به طراحی Grant Morrison در کمیک بوک‌های DC ساخته شده. به‌همین علت، به طور خلاصه به معرفی هر کدام می‌پردازیم:

Malcom :  فردی ارام، حساس و متفکر توصیف می‌شود که اغلب ترجیح می‌دهد نامرئی باشد تا اینکه با این ” جهان نابخشودنی” مواجه شود.

The Fog : تروریست مرگبار گروه. شلی درواقع فردی جذاب، اغوا کننده، دیوانه و با روحیاتی شاعرانه هست.

Frenzy : فردی با ظاهری پر زرق و برق و لباسی پر از نماد؛ خاطرات و بی عدالتی‌های زندگی آن را زنده نگه می‌دارند.

Sleepwalk : فردی خجسته و امیدوار؛ هالی خوب می‌داند که بهترین مهمانی‌ها کجا هستند. پس از یک شب طولانی، او معمولاً در ماشین بستنی فروشی‌‌ای که در آن کار می‌کند می‌خوابد. اگر کسی خواب هالی را بهم بزند، باید بهایش را نیز بپردازد. (او بیشترین قدرت را هنگامی که در خواب فرو رفته دارد.)

Quiz :  فردی پیچیده و دارای germaphobe یا نوعی از وسواس که به او در داشتن قدرت‌های اعجاز انگیز کمک می‌کند. Quiz دارای قدرت‌های حالت متنوعی است.

اسامی این بازیگران جدید پس از نامزد شدن سباستین کرافت (Sebastian Croft) و تای تننت (Ty Tennant)، برای بازی در نقش ادوین پین (Edwin Paine) و چارلز رولند (Charles Rowland) برای Dead Boy Detectives اعلام شد. این شخصیت‌ها از طریق کراس‌اور The Children’s Crusade با Doom Patrol و Alice ارتباط دارند. (این سری کمیک که در 7 نسخه منتشر شده، روایت کننده‌ی تلاش Dead Boy Detectives و شخصیت‌های دیگر برای پیدا کردن کودکانی گم شده است).

همچنین قراره در فصل پیش رو، میشل گومز (Michelle Gomez) بازیگر Chilling Adventures of Sabrina به عنوان مادام روژ (Madame Rouge) معرفی شود. گفته می‌شود نقش او بسیار پیچیده و مبهوت کننده هست. مادام روژ با یک ماموریت بسیار خاص به Doom Manor که تحت مالکیت Dr. Niles Caulder می‌رسد؛ البته روژ از اینکه ماموریتش دقیقا چیست اطلاعی ندارد.

فصل سوم Doom Patrol هنوز تاریخ اکران ندارد اما انتظار میرود که در 2021 به نمایش دربیاید. دو فصل اول این مجموعه هم اکنون از طریق HBO MAX پخش می‌شوند.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع خبری: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.