آیا Green Goblin به قسمت سوم Spider-Man بازمی‌گردد؟

آیا Green Goblin به قسمت سوم Spider-Man بازمی‌گردد؟

ویلم دفو (Willem Dafoe) بازیگر شخصیت Green Goblin در قسمت اول مرد عنکبوتی سال ۲۰۰۲، صحبت‌هایی درباره‌ی بازگشت این شخصیت داشته. با کافه کمیک همراه باشید.

ویلم دفو امسال یکی از بازیگران پرکار به حساب می‌آید، چراکه طبق اخبار تا پایان سال میلادی قرار است در سه فیلم حضور پیدا کند، اما با تمام این اوصاف خبرهایی به گوش می‌رسد از بازگشت او برای ایفای مجدد نقش شخصیت Green Goblin در فیلم Spider-Man: No Way Home. او در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب ‌سایت Collider داشته، درباره‌ی پروژه‌ای که مشغول کار کردن روی آن است صحبت کرده، البته اطلاعات زیادی در اختیارمان قرار نداده. او صرفا گفته‌ست که می‌خواهد تا به پایان رسیدن رسمی پروژه صبر کند. این صبر نمونه‌ای از صبرهای قدیمی‌ای است که از دیگر بازیگران مارول (Marvel) دیده‌ایم و همچنین یکی از نکاتی‌ست که کوین فایگی (Kevin Feige) به تمام اعضای پروژه گوشزد می‌کند. شاید این میزان از شکاکی کمی عجیب به‌نظر برسد، اما در ادامه می‌توانید صحبت‌های خود دفو را بخوانید و درباره‌اش قضاوت کنید:

«من ترجیح می‌دم درباره‌ی یکی دیگه از پروژه‌ها صبر کنم و زمانی که کارش تموم شد، درباره‌اش صحبت کنم.»

نکته‌ی ماجرا اینجاست که فایگی و تمام تیمش در تلاش هستند تا مورد انتظارترین فیلم مرد عنبکوتی را در شک و شبهه‌ها باقی گذارند و تا زمانی که باید، اطلاعاتی درباره‌اش ندهند. یکی از افراد پروژه درباره‌ی بحث تبلیغات و فعالیت‌های فایگی گفته است:

«سونی (Sony) به تنهایی داره بحث مارکتینگ و تبلیغاتی فیلم رو به دوش می‌کشه و از اون طرف هم فایگی و تیمش دارن با سونی همکاری نزدیکی می‌کنن. همچنین ما حواس‌مون هست که «کی» در چه زمانی چه چیزی رو درباره‌ی فیلم فاش می‌کنه. همه‌ی این افراد دارن کارشون رو می‌کنن ولی باید وارد یک سطح دیگه‌ای از میزان همکاری بشیم تا مطمئن بشیم پایان این مسیر یک برد برای همه‌ست.»

فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است تا در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.