• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • نویسنده‌ی فیلم مرد مورچه‌ای می‌خواهد فیلم موج‌سوار نقره‌ای را بسازد

نویسنده‌ی فیلم مرد مورچه‌ای می‌خواهد فیلم موج‌سوار نقره‌ای را بسازد

Adam Mckay پس از کمک به راه‌اندازی اولین فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) و نوشتن فیلم‌نامه‌ی مجدد آن با ستاره‌ی هالیوودی یعنی Paul Rudd، فیلم‌های The Big Short و Vice را که برندگان اسکار هستند کارگردانی کرده‌است.با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

این کارگردان زبده قبلا برنامه‌های امیدوار‌کننده‌ای را برای یکی از شاخص‌ترین قهرمانان مارول یعنی موج‌سوار نقره‌ای بیان کرده‌بود، اگرچه از آن زمان تا کنون چیزی در مورد این شخصیت ذکر نشده‌است. به‌نظر می‌رسد اکنون پس از حضور در پادکست Happy Sad Confused، انگیزه و اشتیاق او جان تازه‌ای گرفته، پس در حال حاضر باید دید استودیو مارول توپ را در زمین چه کسی می‌اندازد.

Silver Surfer

موج‌سوار نقره‌ای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول است.

 

 

McKay برای صحبت در مورد کارهای جدید خود در این پادکست حاضر شد و هنگامی که از او در مورد موج‌سوار نقره‌ای پرسیدند، این فیلم‌ساز اشاره کرد که هنوز هم دوست دارد این پروژه را دنبال کند اما مجبور است با استودیو مارول این کار را بکند.

McKay گفت: موج‌سوار نقره‌ای پروژه‌ی ریسک‌پذیری بود. چیزی در مورد آن وجود داشت که باعث شد به سمتش کشیده شویم. فکر می‌کنم ارتباطی با فیلم ریبوت چهار شگفت‌انگیز داشته باشد اما موانعی نیز وجود داشت و ما چند سال پیش به آن‌ها پرداخته بودیم، شاید من اشتباه کنم اما دلیلی وجود داشت که این اتفاق رخ نداد و شاید شخص دیگری در حال کار بر روی آن بود. من مطمئنا درگیر این پروژه بودم زیرا کار بسیار جالب و آسانی بود.

مشخص نیست که آیا با توجه به ارتباط قوی این شخصیت با چهار شگفت‌انگیز و فیلمی که قرار است مارول با کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی یعنی Jon Watts بسازد (فیلم ریبوت چهار شگفت‌انگیز) باز هم پروژه‌ای برای این قهرمان در نظر گرفته‌ خواهدشد یا نه. اما McKay فکر می‌کند که موج‌سوار نقره‌ای نیز می‌تواند فیلم جداگانه‌ای برای خود داشته باشد.

McKay اضافه کرد اگر به گالاکتوس و داستان اصلی موج‌سوار نقره‌ای نگاه کنید می‌بینید که او چگونه خود را برای سیاره‌اش فدا کرد. نام او Norrin Radd بود؟ من مدت زیادی است که دیگر به این نام فکر نمی‌کنم. در کل می‌تواند فیلم بسیار خوبی شود و شاید از نظر بصری خیره‌کننده‌ترین فیلم مارول باشد که تا کنون ساخته‌شده. من هنوز هم به آن علاقه دارم و حالا که صحبتش شد شاید یک تماس بگیرم و ببینم چه خبر است!

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.