گیمرها جزئیات جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man کشف کردند

spiderman-game

اخیرا گیمری در ردیت(Reddit) به یکی از جزئیات ریز بازی Marvel’s Spider-Man پرداخته که بیشتر افراد متوجه آن نشده بودند. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

Marvel’s Spider-Man جدید ترین بازی مارول با محوریت اسپایدرمن نیست، اما همچنان می‌توان یکی از بهترین بازی های اسپایدرمن در ps4 و حتی ps5 باشد. حتی برخی معتقدند این بازی، بهترین بازی مارول و بهترین بازی ابرقهرمانی تاکنون بوده. هرچند طرفداران سری Batman: Arkham خیلی با این ادعا موافق نیستند.

جدا از بحث بهترین بودن، عوامل متعددی در جالب بودن این بازی دست دارند، از جمله داستان و شخصیت‌های خوب، تعامل خاص بین شخصیت‌ها و … . فراموش کردن بعضی جزئیات بازی به‌دلیل داشتن پیوند قوی با روند اصلی بازی غیرممکن هست، اما هنوز برخی لحظات و جزئیاتی وجود دارند که ممکن هست از زیر دستان گیمرهای حرفه‌ای در بروند.

سری به ردیت میزنیم، اخیرا یکی از پلیرهای بازی به لحظه‌ای اشاره کرده که خیلی ها حتی سرنخی از وجود آن نداشتند. این لحظه خاص، به تعامل زن‌عمو می(Aunt May) و پیتر پارکر(Peter Parker) در شبکه اجتماعی می‌اندازد که تا حدودی احساسات مخاطبین را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد.

بسیاری از طرفداران هاردکور بازی در ردیت هیچ ایده‌ای درباره‌ی این لحظه نداشتند. برای بسیاری از پلیرها، این کشفی جدید به شمار میاید.

در کامنت‌های برتر این پست داریم: «من فیدهای زیادی رو دنبال کردم اما تا حالا به همچین چیزی بر نخوردم.» کاربر دیگری نوشته بود:«هر وقت سراغ این بازی میرم متوجه چیز جدیدی میشم؛ مثلا جت پزشکی بدون سرنشین در گرند سنترال(Grand Central) همان Goblin Glider هست. یا اینکه مورگان مایکلز در واقع خود موربیوس هست.»

منبع : Comicbook

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.