DC Comics سری کمیک The Conjuring را عرضه می‌کند

در هفته‌ای که گذشت تریلر فیلم  The Conjuring: The Devil Made Me Do It به نمایش درآمد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

همچنین اخبار هیجان انگیزتری در مورد یک مینی سریال در قالب «کمیک» که قرار است DC Comics آن را منتشر کند، تمام رسانه‌ها را به خودش جذب کرده. این کمیک The Conjuring: The Lover هست که یک ماجراجویی هیجان انگیز را روایت می‌کند. قرار است مابقی اخبار این کمیک در ماه اکتبر امسال در رسانه‌ها منتشر شود.

 

ماری جیوینز «Marie Javins»،ادیتور ارشد DC، معتقد است که:«از اولین کار‌های DC Comics یعنی House of Mystery و House of Secrets تا کمیک‌هایی که اخیرا عرضه کرده‌اند مانند Swamp Thing و John Constantine: Hellblazer، این امر به همه ثابت شده که DC پر از آثار و شخصیت‌های ترسناک فوق العاده است.» وی همچنین گفت:«DC Horror در فضایی آشنا اما جدیدی ادامه و روایت می‌شود که خوانندگان و تماشاگران را شگفت‌زده خواهد کرد.»

The Conjuring: The Lover

قرار است در این داستان با ریشه‌های این سری فیلم‌های ترسناک بیشتر آشنا شویم.

 

 

The Conjuring: The Lover به قلم نویسنده‌ی The Conjuring 2 و The Conjuring: The Devil Made Me Do It یعنی دیوید لسلی جانسن-مکگولدریک «David Leslie Johnson-McGoldrick» و پر فروش‌ترین نویسنده New York Times یعنی رکس اوگل «Rex Ogle» خواهد بود. تصویرسازی این سری کمیک به دست گری براون «Garry Brown» و بیل سینکیویکز «Bill Sienkiewicz» انجام خواهد شد. همین‌طور طراحی جلد این سری کمیک نیز به دست رایان براون«Ryan Brown» در دستور کار قرار گرفته است.

سری The Conjuring:The Lover روایت یک داستان تراژیک برای دختری به نام جسیکا «Jessica»هست. این دختر یک دانشجو سال اول کالج هست که بعد از تعطیلات زمستانی به کالج برمی‌گردد اما با تجربه‌هایی ناخوشایند روبرو می‌شود . از نمرات نیم‌سال تحصیلی او که تبدیل به فاجعه شده‌اند تا رابطه عاطفی‌اش با پسری که آرزو می‌کرد هیچ‌گاه با او آشنا نمی‌شد. حال جسیکا احساس می‌کند که تحت تعقیب کسی است. او خیلی زود پی می‌برد که در هدف نیروهای شیطانی هست که تا او را به کام تاریکی‌ ببرد. اما سوال اینجاست که چرا این نیروی شیطانی به دنبال این دانشجوی سال اولی بوده؟

این کمیک ترسناک، بخش‌هایی از داستان های گذشته دنیای The Conjuring را داراست و برای مثال در این ماجراجویی سری به اتاق ترسناک و مخوف اد«Ed» و لورن وارن«Lorraine Warren» خواهیم زد. در شماره اول این کمیک لحظه‌های ترسناکی پیش رو داریم. قسمت اول این کمیک را نویسنده Dark Nights: Death Metal یعنی اسکات اسنایدر«Scott Snyder» مشهور با تصویرسازی دنیز کووان«Denys Cowan» انجام داده‌اند. همینطور شماره دوم این کامیک به نویسندگی چه گریسون«Che Grayson» و تصویرسازی«Juan Ferreyra» خواهد بود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.