تاد فیلیپس برای نگارش قسمت دوم Joker بازمی‌گردد

تاد فیلیپس برای نگارش قسمت دوم Joker بازگشت

کارگردان و تهیه کننده‌ی قسمت اول فیلم Joker، تاد فیلیپس (Todd Phillips)، برای کار روی قسمت دوم Joker باز خواهد گشت. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

خبرهایی غیرمنتظره درباره‌ی ساخته شدن قسمت دوم فیلم Joker منتشر شده و در طی این اخبار، کارگردان قسمت اول فیلم برای نگارش و کار روی فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم، بازگشته. یکی از وکلای معروف هالیوودی به نام وارن درن (Warren Dern) که تجربه‌ی کار با کسانی مانند زک اسنایدر (Zack Snyder) و فیلیپس را داشته، ظاهرا قراردادی بین فیلیپس و وارنر منقعد کرده که در طی آن فیلیپس به‌عنوان یکی از نویسندگان قسمت دوم فیلم در پروژه حضور پیدا می‌کند. رسانه‌ی THR نیز از این ماجرا خبر داده و گفته:

«تاد فیلیپس برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم Joker قرارداد بسته»

این خبر می‌تواند برنامه‌ی آنلاین DC FanDom را که قرار است تا برای دومین بار از طرف دی سی (DC) پخش شود را به کلی تکان دهد. البته باید تا زمان تایید قطعی این موضوع، با احتیاط تمام با این اخبار برخورد کرد. فیلم Joker با داستانی‌ که کاملا خلق شده توسط نویسندگانش بود، یکی از خطرناک‌ترین پروژه‌هایی بود که Warner Bros روی آن سرمایه گذاری کرد، البته نه تنها در نظر منتقدین بلکه حتی در گیشه نیز فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و علاوه بر تمام این‌ها، موفق به کسب جایزه اسکار شد.

اما چرا خطرناک؟ زیرا جوکر با هنرنمایی هیث لجر (Heath Ledger)، پس زمینه‌ای را از این شخصیت در ذهن طرفداران ایجاد کرده بود که عملکرد خلاف آن، می‌توانست یک شکست بزرگ باشد؛ اما واکین فینکس (Joaquin Phoenix) با بازآفرینی این شخصیت محبوب در فرمی دیگر، قبح ساخت فیلم درباره‌ی او را شکست و اسکار را تحت عنوان بهترین بازیگر مرد، از آن خود کرد.

تاد فیلیپس پیش‌تر درباره‌ی ساخت قسمت دوم از joker گفته بود:

«حقیقت ماجرا درباره‌ی قسمت دوم اینه: من و واکین درباره‌اش حرف زدیم و زمانی که داشتیم تور دور دنیا را با مسئولین وارنر می‌گذروندیم، سر میز شام هم درباره‌اش صحبت کردیم. اونا (مسئولین وارنر) اینطوری بودن که «درباره‌اش فکر کردید؟…». اما درباره‌ی قرارداد هیچ صحبتی نشده و حتی من نزدیک به نوشتن قسمت دوم هم نشدم. واکین هم همینطور. با اون اصلا درباره بازگشت توی قسمت دوم صحبتی نشده.»

اما همانطور که گفتیم این صحبت‌ها، به قبل از انتشار این خبر برمی‌گردد که فیلیپس قصد داشت تا امید طرفداران را حفظ کند. فیلیپس به رسانه‌ی Deadline درباره‌ی ساخت قسمت جدید گفته:

«وقتی فیلمی که بودجه‌اش ۶۰ میلیون دلار بوده و یک میلیارد دلار می‌فروشه، معلومه که صحبت قسمت جدیدش پیش میاد. ولی من و واکین راستش هنوز درباره‌اش تصمیمی نگرفتیم. با این حال من هنوز دوست دارم که با واکین توی هر پروژه‌ای کار کنم، اما باید موضوعی داشته باشیم که بتونیم باهاش به ریشه‌ها بپردازیم مثل کمبود محبت یا هم‌دردی یا تروماهای بچگی. این چیزا بودن که توی قسمت اول برای ما کارساز شدن»

نظر شما چیست؟ دوست دارید قسمت دوم را با همان گروه بازیگری و کارگردانی قسمت اول تماشا کنید؟ برایمان بنویسید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.