آرون تیلور جانسون در نقش Kraven The Hunter ظاهر خواهد شد

گزارش جدیدی در مورد یک فیلم مستقل از شخصیت کِرِیوِن شکارچی (Kraven The Hunter) پخش شده که نشان می‌دهد آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) ستاره‌ی این فیلم خواهدبود. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

طبق گفته‌های سونی، این شرکت پس از جستجوی بسیار، ستاره‌ی هالیوودی فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) را برای برگرداندن شخصیت سرگِئی کریونوف (Sergei Kravinoff) به زندگی انتخاب کرد.

بر اساس گزارش‌های فعلی، جِی سی چاندور (J.C. Chandor) قصد دارد فیلم Kraven The Hunter را در تلاش برای گسترش دنیای مارولی سونی کارگردانی کند. در حال حاضر این استودیو با فیلم ونوم (Venom) در حال افزایش این محدودیت‌هاست زیرا تا چند ماه دیگر قسمت دوم فیلم این ضدقهرمان محبوب نیز اکران می‌شود. استودیوی سونی همچنین در تمام فیلم‌های مردعنکبوتی استودیوی مارول با بازی تام هالند به طور مستقیم شریک بوده و در ساخت آن‌ها همکاری می‌کند.

گزارشی که منتشر شد، حتی زمان اکران فیلم Kraven The Hunter در سینماها را نیز مشخص کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ شروع به کار کند. این تاریخ به نظر برای سونی مناسب است زیرا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ فیلم‌های رقیب بسیار زیادی از سوی استودیوی مارول آماده‌ی اکران هستند بنابراین سونی یک تاریخ مطمئن را برای فیلمش در نظر گرفته.

انتظار می‌رود که آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووِی (Matt Holloway) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را با کمک ریچارد ونک (Richard Wenk) بنویسند. اَوی آراد (Avy Arad) و مت تولمک (Matt Tolmach) هر دو تهیه‌کنندگی فیلم Kraven The Hunter را برعهده خواهند‌داشت.

برای کسانی که با Kraven The Hunter آشنا نیستند، این اشراف‌زاده‌ی روسی ریشه‌ی عمیقی در جهان مارول دارد. Kraven در سال ۱۹۶۴ در کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز معرفی و تبدیل به یکی از دشمنان اصلی مرد عنکبوتی شد. Kraven یک شکارچی بزرگ است که وسواس خاصی در مورد شکارهای خود دارد. بعد از نوشیدن یک معجون عرفانی، Kraven The Hunter دارای قدرت‌های فوق‌بشری می‌شود و به این فکر می‌افتد که مردعنکبوتی را در مجموعه‌ی شکارش داشته باشد.

در مورد تیلور جانسون، این بازیگر ۳۰ ساله به هیچ‌وجه با مارول غریبه نیست. بسیاری از طرفداران او را از زمان بازی در نقش پیترو ماکسیموف در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران می‌شناسند. اسپیدستری که مورد علاقه‌ی طرفداران مارول بوده و با سریال تلویزیونی WandaVision تا حدودی به آن‌ها معرفی شد البته کسی که در آن سریال نقش پیترو را داشت، تیلور جانسون نبود. این بازیگر همچنین در فیلم‌هایی مانند Godzilla، Kick-Ass، Tenet و بسیاری دیگر بازی کرده. او در مورد نقش جدیدش در قالب یک شخصیت کمیکی چیزی نگفته اما طرفداران از این که بار دیگر او را در جهان مارول مشاهده می‌کنند، بسیار خوشحال‌اند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.