سری کوتاه کمیک Superman vs Lobo در ماه آگوست منتشر می‌شود

در ماه آگوست، دی‌سی یک سری کوتاه کمیک سه قسمتی به نام سوپرمن در مقابل لوبو (Superman vs Lobo) را منتشر خواهد کرد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

این سری شامل نبرد سوپرمن با یک دانشمند دیوانه خواهد بود که احتمالا تمام این‌ها در یک محیط کوچک اتفاق می‌افتد. در طول سال‌ها، نبرد‌های حماسی و نمادین زیادی بین سوپرمن و لوبو صورت گرفته و باید دید که در سری پیش‌رو این نبردها چگونه به تصویر کشیده خواهند شد.

علاوه بر سری کوتاه Superman vs Lobo، این دو اخیرا در انیمیشن Superman: The Man of Tomorrow نیز حضور داشتند. شخصیت لوبو همچنین در فصل دوم سریال کریپتون (Krypton) با پدربزرگ سوپرمن یعنی Seg-El نیز برخوردی داشته.

در ادامه نحوه‌ی توصیف این سری را از زبان دی‌سی را خواهیم خواهند:

چه اتفاقی می‌افتد اگر یک نیروی تسخیر‌ناپذیر با یک شی آزاردهنده روبه‌رو شود؟ این همان چیزی است که طرفداران در ماه آگوست با دیدن سری کوتاه Superman vs Lobo متوجه آن خواهند شد.

کدام بدتر است؟ خساراتی که خود لوبو وارد می‌کند؟ یا آشوبی که برای متوقف کردن او برپا می‌شود؟ بوی یک همکاری می‌آید! یا شایدم یک خراب‌کاری بزرگ؟ بالاخره این چیزی است که لوبو در آن وجود دارد.

قرار است از نویسندگانی چون Tim Seely، Sarah Beattie، تیم پشت‌صحنه‌ی فیلم Money Shot و هنرمند فیلم Punchline یعنی Mirka Andolfo یک شاهکار سه قسمتی ساخته شود!

همچنین شما می‌توانید تصویر اصلی منتشر شده برای این سری کوتاه را در زیر مشاهده کنید.

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.