شایعه: ویلن قسمت چهارم کاپیتان آمریکا دختر Red Skull است؟

شایعه: ویلن قسمت چهارم کاپیتان آمریکا دختر Red Skull است؟

پس از تایید ساخته شدن قسمت چهارم Captain America شایعه‌ای درباره‌ی شخصیت منفی اصلی فیلم منتشر شده. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

به‌تازگی شایعه‌هایی درباره‌ی حضور پیدا کردن سین (Sin)، دختر Red Skull، در جهان سینمایی مارول (Marvel) منتشر شده. سینثیا اشمید (Sinthia Schmidt) اولین بار در سری کمیک‌های کاپیتان آمریکا در دهه ۱۹۸۰ حضور پیدا کرد. سینثیا بابت بیماری ارثی‌اش، پدر خود را سرزنش می‌کند اما او هیچ وقت از این بیماری به‌عنوان بهانه‌ای برای تبدیل شدن به یک قهرمان استفاده نکرد، بلکه برعکس. تمام تلاش خود را معطوف کرد به تبدیل شدن به یکی از ویلن‌های بدنام مارول و همچنین یکی از متحدین دو گروه هایدرا (HYDRA) و کراس بونز (Crossbones).

ایده‌ی حضور او به‌خاطر باز شدن راه ساخت ادامه‌ی مجموعه فیلم‌های کاپیتان آمریکا، به لطف سریال The Falcon and Winter Soldier به هیچ عنوان دور از انتظار نیست و این فیلم می‌تواند به گونه‌ای، ادامه‌ی فیلم Captain America: Winter Soldier باشد، اما با نسلی دیگر از قهرمانان. با نسلی که دیگر خبری از کاپیتان همیشگی نیست و حالا آنتونی مکی (Anthony Mackie) عهده‌دار شخصیت کاپیتان است. هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) که تنها برای یک‌بار در نقش Red Skull حضور پیدا کرد، در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه‌ای با رسانه Time Out، درباره‌ی عدم حضور مجددش برای این نقش در دو فیلم پایانی انتقام جویان (Avengers) گفت:

«اوه آره من عاشق بازی کردن شخصیت Red Skull هستم. بازی کردن نقشش خیلی باحال بود. ما همه‌مون به لحاظ حقوقی برای سه تا کار قرارداد امضا کرده بودیم. من فکر می‌کردم که شاید Red Skull برای فیلم‌های دیگه از کاپیتان آمریکا برنگرده، اما قطعا به‌عنوان شرور برای انتقام جویان حضور پیدا می‌کنه. ولی بعد از این ماجرا اونا قرارداد رو به تاخیر انداختن و همچنین دستمزدی که قرار بود بهم بدن، خیلی از قسمت اول کاپیتان آمریکا کمتر بود. تازه این دستمزد برای دوتا فیلم بود (انتقام جویان سه و چهار). اونا (سران مارول) قول داده بودن که این دستمزد سر هرکدوم از کارها بیشتر می‌شه. به من گفتن که این نقش فقط یک صداپیشگی‌ئه و کار سختی نیست؛ منم مذاکره باهاشون رو از طرف نماینده‌ام، غیرممکن دونستم. منم واقعا اون قدر نمی‌خواستم که نقش رو بگیرم وگرنه بازی کرده بودمش.»

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید بازیگری که در Avengers Infinity War و Endgame نقش Red Skull را عهده‌دار بود، بازیگر سریال The Walking Dead یعنی راس مارکوآند (Ross Marquand) بود.

Sinthea Shmidt که توسط ران فرنز و جی.ام دمتیز خلق شد

 

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک دنبال کنید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.