بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط شرکت Insomniac عرضه خواهد شد!

یک توسعه دهنده در Insomniac Games اعلام کرده که یک بازی در این شرکت در حال توسعه است اما هنوز اسم آن را نگفته، بنابراین بسیاری تصور می‌کنند که شاید قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی برای کنسول PS5 باشد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

سونی و Insomniac Games هنوز چیزی راجب این بازی نگفته‌اند اما ما می‌دانیم که از ژانویه سال ۲۰۱۹ به نوعی در حال توسعه است پس عرضه‌ی آن خیلی دور از ذهن نیست. در توییتر نیز Alex Zenke اعلام کرده که پس از اتمام مراحل ساخت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در حال کار بر روی یک پروژه‌ی «اصلاح‌شده» است.

همان‌طور که می‌دانید Insomniac Games دارای دو تیم اصلی است. یکی در کالیفرنیا و دیگری در کارولینای شمالی. یکی از این دو تیم در حال کار بر روی Ratchet & Clank: Rift Apart بوده و دیگری بر روی یک پروژه‌ی نامشخص کار می‌کند. این همان چیزی است که Zenke به آن اشاره دارد که احتمالا قسمت دوم مرد عنکبوتی است، در غیر این صورت اصلا مشخص نیست که چه چیزی می‌تواند باشد.

در حال حاضر تمام این‌ها حدس و گمان هست و Sony, Insomniac Games و Zenke به راحتی می‌توانند این حرف‌ها را تکذیب کنند اما به دلایلی دوست نداریم این اتفاق بیافتد. در هر صورت برای جدیدترین اخبار با ما همراه باشید.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی برای کنسول‌های سونی هستید؟ به نظر شما مانند قسمت اول خوب خواهد بود یا این که چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ آن را با کافه کمیک در میان بگذارید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.