چه شخصیت‌هایی در فیلم مارول ها حضور دارند؟ فهرست شخصیت‌های Marvels

فیلم مارول ها (The Marvels) سومین فیلم در فاز 5 دنیای سینمایی مارول است. این فیلم، کاپیتان مارول (با بازی بری لارسون)، فوتون (تیونا پریس) و خانم مارول (ایمان ولانی) را دنبال می‌کند که مجبور می‌شوند برای مقابله با دشمن خود با یکدیگر متحد شوند. مانند بسیاری از آثار دیگر دنیای سینمایی مارول، فیلم The Marvels شخصیت‌های اصلی دیگر فیلم‌ها و سریال‌ها را در خود جای داده و همچنین تعدادی چهره جدید معرفی می‌کند. با اینکه ممکن است حضور برخی شخصیت‌ها مخفی مانده باشد، در این لیست از کافه کمیک به معرفی شخصیت‌هایی می‌پردازیم که حضور آن‌ها به صورت رسمی در فیلم مارول ها تایید شده است.

<yoastmark class=

  • جیمی وو (Jimmy Woo) با بازی رندل پارک (Randall Park)

جیمی وو برای اولین بار در مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) به عنوان افسر آزادی مشروط FBI شخصیت اسکات لنگ معرفی شد و از آن زمان مورد علاقه فن‌های دنیای مارول قرار گرفت. جیمی وو پس از این فیلم در دو اثر دیگر در واندا ویژن (WandaVision) و فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) ظاهر شد. اکنون وو در فیلم مارول‌ها در کنار کاپیتان مارول، فوتون و خانم مارول خواهد ایستاد.

در حالی که مشخص نیست جیمی وو دقیقاً چه نقشی را در فیلم The Marvels دارد، اما به نظر می‌رسد که او از طریق مونیکا رمبو که در جریان رویدادهای واندا ویژن به او کمک کرده، وارد داستان فیلم شود. بازگشت او برای دومین بار در فاز 5 دنیای مارول شایعاتی را مطرح کرده که اسپین آفی با تمرکز بر شخصیت جیمی وو ساخته خواهد شد.

ماریو رمبو در فیلم مارول ها

ماریو رمبو در فیلم مارول ها

  • ماریا رمبو (Maria Rambeau) با بازی لاشانا لینچ (Lashana Lynch)

لاشانا لینچ در کاپیتان مارول 2019 نقش ماریا رمبو، مادر مونیکا رمبو و بهترین دوست کارول دانورز را ایفا کرد. ماریا در راه اندازی نسخه SWORD دنیای سینمایی مارول که از زمین در برابر تهدیدات بین کهکشانی دفاع می‌کند، نقش مهمی داشت. پس از آن تایید شد که ماریا بر اثر سرطان درگذشت. با این حال لینچ دوباره نقش خود را به عنوان ماریا رمبو که دارای قدرت کاپیتان مارول بود، در فیلم دکتر استرنج در چند جهان جنون بازی کرد.

اگرچه غیرممکن نیست که فیلم مارول ‌ها نسخه جدیدی از ماریا رمبو را معرفی کند اما احتمال اینکه نقش او در این فیلم در قالب یک فلش بک باشد، بسیار بیشتر است. با توجه به نقش اصلی مونیکا در فیلم، منطقی به نظر می‌رسد که یک فلش بک با حضور مادرش داشته باشیم.

  • گوس (Goose) گربه مورد علاقه طرفداران مارول

گوس یک موجود بیگانه بسیار خطرناک است که در فیلم کاپیتان مارول، باعث شد نیک فیوری بینایی یک چشم خود را از دست بدهد. با توجه به این که گوس نسبت به گربه‌های معمولی زمینی طول عمر بسیار بیشتری دارد، در مارول ها حضور پیدا می‌کند. طبق گفته‌های قبلی سازندگان فیلم، نقش او در فیلم مارول ها بزرگ‌تر از حضور قبلی او در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. از تریلرهای فیلم به نظر می‌رسد که گوس تشکیل خانواده داده است زیرا تعداد زیادی گربه در اطراف او شناور هستند.

پارک سوجون در فیلم مارول ها

پارک سوجون در فیلم مارول ها

  • شاهزاده یان (Prince Yan) با بازی پارک سوجون (Park Seo-Joon) در فیلم مارول ها

یکی از شخصیت‌های جدیدی که در فیلم مارول ها معرفی می‌شود، شخصیت شاهزاده یان است که توسط پارک سوجون بازیگر محبوب کره‌ای به تصویر کشیده می‌شود. یان شاهزاده سیاره آلادنا است که به کاپیتان مارول و متحدانش کمک می‌کند تا مقابل دشمن مبارزه کنند. البته اطلاعات زیادی از نقش این شخصیت در فیلم منتشر نشده و باید تا زمان دیدن فیلم صبر کنیم.

  • خانواده خان (Khan Family)

فیلم مارول‌ها شامل حضور خانواده کامالا خان خواهد بود که سال گذشته در سریال Ms. Marvel دیزنی پلاس معرفی شدند. در تریلرهای فیلم The Marvels، خانواده خان تلاش کرده به کامالا کمک کنند تا مشکلات قدرت خود را برطرف کند، که باعث می‌شود جای او با کاپیتان مارول و فوتون عوض شود. اعضای خانواد خان در معرض خطر قرار گرفته و سه ابرقهرمانان تمام تلاش خود برای محافظت از آن‌ها انجام می‌دهند.

  • شخصیت داربن (Dar-Benn) با بازی زاوی اشتون (Zawe Ashton) در مارول ها

داربن یک شخصیت انقلابی کری است که راه رونان اکیوزر را دنبال می‌کند؛ شخصیتی که تلاش کرد نسل کشی را در سراسر کهکشان آغاز کند. داربن به عنوان یک دشمن قدرتمند در برابر مارول ها ظاهر می‌شود. تهدیدی که داربن ایجاد می‌کند به اندازه کافی بزرگ است که سه قهرمان قدرتمند را مجبور می‌کند تا با یکدیگر متحد شده تا او را یک بار برای همیشه از بین ببرند.

  • نیک فیوری (Nick Fury) با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)

ساموئل ال جکسون دوباره به عنوان نیکلاس جی فیوری جونیور، مدیر سابق SHIELD و فعال فعلی SWORD بازمی‌گردد. این شخصیت به تازگی در سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) حضور داشت و در این فیلم با مارول ها متحد شده تا در مقابل داربن مبارزه کنند. نیک فیوری که به خاطر تشکیل اونجرز شناخته می‌شود، در این فیلم یک گروه ابرقهرمانی جدید تشکیل خواهد داد تا از کهکشان در برابر تهدیدات محافظت کند.

شخصیت فوتون در دنیای سینمایی مارول

شخصیت فوتون در دنیای سینمایی مارول

  • فوتون (Photon) با بازی تیونا پریس (Teyonah Parris)

در فیلم مارول ها تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو، با نام مستعار فوتون، بازمی‌گردد. مونیکا دختر ماریا رمبو بنیانگذار SWORD است که در گذشته بهترین دوست کارول دانورز بود. مونیکا با به ارث بردن ابرقدرت‌های خود در طول رویدادهای وانداویژن، اکنون به  SWORD کمک می‌کند تا از زمین در برابر تهدیدات بیگانگان محافظت کنند. رمبو را به عنوان فوتون، یکی از سه شخصیت اصلی فیلم The Marvels خواهیم دید.

  • خانم مارول ( Marvel) با بازی ایمان ولانی (Iman Vellani)

سال گذشته شخصیت خانم مارول سریال مخصوص به خودش را در دیزنی پلاس دریافت کرد. بازیگر این شخصیت ایمان ولانی است که با استفاده از قدرت‌های خاص خود از شهرش دفاع کرده و یاد می‌گیرد که تبدیل به یک ابرقهرمان واقعی شود. در مارول ها ، خانم مارول با شخصیت‌های بزرگی مثل نیک فیوری و کاپیتان مارول دیدار کرده و به آن‌ها در دفاع از کهکشان کمک می‌کند. بنظر می‌رسد او تنها شخصیتی است که کار تیمی را ترجیح می‌دهد، در نهایت اشتیاق او بر روی دو قهرمان دیگر فیلم اثر گذاشته و با همکاری یکدیگر، از زمین در برابر خطرات محافظت می‌کنند.

رهبر واقعی مارول ها

رهبر واقعی مارول ها

  • کاپیتان مارول (Captain Marvel) با بازی بری لارسون (Brie Larson) یکی از مارول ها

فیلم مارول ها اولین حضور بری لارسون در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است. در این فیلم، کاپیتان مجبور می‌شود با خانم مارول و فوتون همکاری کند تا با کمک قدرت‌های هم، توانایی مبارزه با قدرت فوق العاده داربن و متحدان او را پیدا کنند. کارول به عنوان با تجربه‌ترین قهرمان این فیلم، رهبر واقعی Marvels می‌شود.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

چه شخصیت‌هایی در فیلم مارول ها حضور دارند؟ فهرست شخصیت‌های Marvels
  • نام : کارول دنورز
  • خالق : نویسنده روی توماس و طراح جین کولان
  • اولین اثر : شماره ۱۳ کامیک Marvel Super-Heroes در سال ۱۹۶۸
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : ایس، باینری، بلک ویدو، کاترین داناون، کارول دنیلز، کاپیتان ویز بنگ، کاپیتان مارول
  • محل تولد : بوستون
  • معروفترین آثار : Ascension - Ms. Marvel #31-34 (2009) War Of The Marvels - Ms. Marvel #42-46 (2009) Avengers Annual #10 (1981) The New World - Captain Marvel #22-27 (2021) When Walks The Mandroid - Captain Marvel #18 (1969) Alis Volat Propriis - Captain Marvel #12-15 (2013)
  • قابلیت ها : قدرت، سرعت و پایداری ابرانسانی جذب و شلیک انرژی پرواز مقاومت در برابر آسیب توانایی بالا در مبارزه تن به تن با انسان‌ها و بیگانگان
  • شغل : افسر نیروی هوایی و افسر امنیتی ناسا
  • حالت های دیگر : Ace Binary Lady Marvel Warbird
  • همکاران: اونجرز پیترپارکر/ مرد عنکبوتی اِی‌فورس نگهبانان کهکشان مردان ایکس
  • دشمنان: Moonstone Rogue Ronan the Accuser Titannus Titannus Nitro M.O.D.O.K