شخصیت Daredevil در سریال She-Hulk احتمالا حضور دارد

گزارش جدیدی حاکی از آن است که در سریال آینده‌ی شخصیت She-Hulk از سرویس استریم دیزنی پلاس، شاهد شخصیت Daredevil بازی چارلی کاکس(Charlie Cox) خواهیم بود. با کافه کمیک همراه باشید.

خبرهایی از حضور مرد بی‌پروا در یکی از نمایش‌های دیزنی پلاس توسط یک یوتیوبر یعنی Grace Randolph گزارش شد که بعدها در پادکست Phase Zero توسط Brandon Davis نیز تایید شد. همچنین لازم به ذکر است که او در سریال She-Hulk نه فقط به عنوان مت مُرداک و وکیل بلکه به عنوان خود Daredevil حضور خواهد داشت.

در دسامبر سال ۲۰۲۰ اعلام شد که کاکس به عنوان مت مُرداک در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ظاهر خواهد شد که احتملا به عنوان وکیل پیتر پارکر با توجه به اتفاق‌های فیلم دور از خانه خواهد بود و فیلم‌برداری صحنه‌های او در همان ماه اول پایان یافت.

کاکس در هر سه فصل سریال Daredevil از شبکه‌ی نتفلیکس، نقش این شخصیت را بازی کرد که آخرین لایو اکشن شخصیت Daredevil پس از سال ۲۰۰۳ با بازی بن افلک بود اما در نهایت این سریال هم مانند بسیاری از سریال‌های نتفلیکس سرانجام لغو‌ شد.

با این وجود او اکنون به لطف کمپین SaveDaredevil# برگشته و پس از دو سال دوباره شاهد مت مُرداک با بازی چارلی کاکس خواهیم بود، البته هنوز تاریخی برای اکران سریال She-Hulk مشخص نشده.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.