کمیک Batman: The Long Halloween Special منتشر می‌شود

DC اعلام کرده که پاییز امسال Batman: The Long Halloween Special منتشر خواهد شد. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

این مجموعه که به نویسندگی جف لوب (Jeph Loeb)، نویسنده‌ی ممتاز و برنده‌ی جایزه آیزنر، خواهد بود قرار هست در هالووین امسال منتشر شود. در همین حین، تیم سیل (Tim Sale) به عنوان آرتیست به جف می‌پیوندد.

لوب در بیانیه‌ای نوشت:

«25 سال پیش، من و تیم تصمیم گرفتیم تا روایتی مرموز از چطور کشیده شدن گاتهام به تبهکاری و جنایت‌ها تعریف کنیم. نتیجه این کار Batman: The Long Halloween بود. از اینکه دوباره به DC برمی‌گردیم خوشحال هستیم. در این مجموعه باز هم به برخی از شخصیت های مورد علاقه خود می‌پردازیم و  گاهی نشان می‌دهیم که شاید شما از ماجرای اصلی و کلی بی خبر بودید.»

همچنین سیل اضافه کرد:

«مثل همیشه، همکاری من و جف ما را به یکی از بهترین داستان سرایان گاتهام تبدیل می‌کند. همچنین بسیار مفتخریم که استعداهایی مثل ریچارد استارکینگز (Richard Starkings) از Comicraft را همراه خود داریم. از برنان واگنر (Brennan Wagner) نیز برای رنگ‌آمیزی استقبال می‌کنیم تا به ما در این مسیر کمک کند.»

کمیک Batman: The Long Halloween برای اولین بار در سال‌های 1996 و 1997 منتشر شد. این مجموعه یکی از کمیک‌هایی بود که سه‌گانه‌ی نولان را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

Batman: The Long Halloween Special جدید 48 صفحه خواهد داشت و به قیمت 7.99 دلار به‌ فروش می‌رسد. این کمیک در 12 اکتبر 2021 عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.