Kevin Feige درباره‌ی زمان وقایع فیلم Black Widow می‌گوید

Kevin Feige درباره‌ی زمان وقایع فیلم Black Widow می‌گوید

کوین فایگی (Kevin Feige) درباره‌ی زمان وقایع فیلم Black Widow توضیحاتی داده‌ست. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

کوین فایگی به مناسبت اکران فیلم Black Widow این هفته در یک Watch Party در توییتر حضور داشته و صحبت‌های زیادی درباره‌ی جهان مارول (Marvel) کرده است. از سکانس‌های مورد علاقه‌اش گرفته، تا پاسخ به این سوال که آیا یلنا بلووا (Yelena Belova) از بشکن ثانوس (Thanos) جان سالم به در برده بود یا نه. یکی از موضوعاتی که به آن پرداخته شد، دلیل انتخاب زمان وقایع فیلم Black Widow بود. چرا این فیلم بین دو فیلم Civil War و Infinity War اتفاق افتاد؟ فایگی در این باره پاسخ داد:

«چون می‌خواستیم بدونیم که بعد از Civil War و ترک شدن انتقام جویان توسط تونی استارک (Tony Stark)، ناتاشا چه کارهایی کرد و چگونه همراه با استیو (Steve) و سم (Sam)، سر از Infinity War درآورد. این فیلم به خود ناتاشا اختصاص داره. اما ما حواس‌مون به این هست که وضعیت حال، گذشته و آینده‌ی تمام شخصیت‌ها رو بهشون رسیدگی کنیم. داستان مخصوص نوشته شده، برای این گروه از بازیگرها، به‌خصوص برای خود ناتاشا به‌شدت شخصی‌‌ئه.»

نکته‌ای که درباره‌ی صحبت‌های فایگی وجود دارد این است که اگر روند نشان دادن سه بعد زمانی از زندگی تمامی شخصیت‌های مارول است، پس چرا هیچ اثری درباره‌ی هالک (Hulk) ساخته نشد؟ حتی اگر بخواهیم فیلم The Incredible Hulk را در نظر بگیریم، تمامی وقایع آن خارج از MCU رقم خورد و نمی‌شود جزوی از این جهان دانست.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

مبنع: Comicbook

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.