بازگشت اونجرز؟ مارول تصمیم دارد MCU را احیا کند

به نظر می‌رسد که مارول پس از عدم موفقیت فاز چهارم، دنبال بازگشت اونجرز است. ایده تولید فیلمی از انتقام جویان با محوریت شش عضو اصلی دنیای سینمایی مارول، در دست بررسی است. در حال حاضر دو فیلم انتقام جویان در فاز بعدی اکران می‌شوند، Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars.

این فیلم‌ها در ابتدا قرار بود نسخه جدیدی از تیم اونجرز را نمایش دهند، زیرا در طول فیلم‌های قبلی اونجرز، نیمی از اعضای اصلی تیم را ترک کرده بودند. با این حال به نظر می‌رسد که وضعیت اونجرز در حال تغییر است. طبق گزارش منتشر شده توسط Variety، صحبت‌هایی در مورد فیلم جدیدی با تیم اصلی اونجرز در جریان است تا شکست‌های فعلی دنیای سینمایی مارول جبران شود.

فیلم جدید انتقام جویان کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور، هالک، بیوه سیاه و هاکای را دوباره متحد می‌کند. شخصیت‌های رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون برای این فیلم احیا خواهند شد.

آیا احتمال ساخت یک فیلم جدید با تیم اصلی اونجرز وجود دارد؟

با توجه به اینکه فاز 4 دنیای سینمایی مارول به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، قابل درک است که مارول تصمیم بگیرد اونجرز اصلی را دوباره بازگرداند. البته هنوز مارول به طور رسمی به این ایده متعهد نشده و ممکن است به مرحله اجرا نرسد. موضوع چالش بر انگیز برای بازگرداندن بازیگران اصلی می‌تواند دستمزد آن‌ها باشد.

بازگشت اونجرز

بازگشت اونجرز

در این گزارش دستمزد جونیور برای مرد آهنی 3 «حدود 25 میلیون دلار» ذکر شده است. طبق قانون فیلم‌های مارول، دستمزد بازیگران با هر فیلم افزایش می‌یابد، که نشان می‌دهد هزینه بازیگران اصلی از مرز 200 میلیون دلار فراتر خواهد رفت. این هزینه گزافی است زیرا هزینه‌های اضافی بازاریابی، جلوه‌های بصری VFX، فیلم‌برداری مجدد و موارد دیگر، بازگشت اونجرز را به یکی از گران‌ترین فیلم‌های تاریخ تبدیل می‌کند.

علیرغم بودجه هنگفتی که این فیلم دارد، فیلمی با تیم اصلی انتقام جویان مطمئناً برای مارول سود زیادی خواهد داشت، همانطور که مشابه این وضعیت را در فیلم Avengers: Endgame مشاهده کردیم. پس از اندگیم، هم طرفداران و هم منتقدان از افت کیفیت دنیای سینمایی مارول انتقاد کردند. در نتیجه ساخت فیلمی با همان ترکیب بازیگران، شانس مجددی به مارول می‌دهد. باید منتظر ماند و دید آیا انتقام جویان اصلی فیلم دیگری خواهند داشت یا خیر.

منبع

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

بازگشت اونجرز؟ مارول تصمیم دارد MCU را احیا کند
  • نام: اونجرز
  • دنیا: Marvel
  • محل تولد تیم:

    تیم اونجرز نخستین بار در انتقام جویان شماره اول (سپتامبر ۱۹۶۳) معرفی شد و اعضای اضلی آن هالک، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور، بیوه سیاه و ثور هستند اما به مرور زمان شخصیت‌هایی مثل دکتر استرنج، ویژن، فالکون، مرد مورچه‌ای و … به این تیم اضافه شدند.

  • سازنده: استن لی جک کربی
  • شکل های دیگر:
  • همکاران دست اول :
  • دشمنان دست اول: GALACTUS THANOS KANG THE CONQUEROR NORMAN OSBORN M.O.D.O.K MALEKITH
  • The Avengers Vol. 1 #270-277 (1986-87) The Avengers Vol. 1 #181-187 (1979) Avengers Forever #1-12 (1998-99) The Avengers Vol. 3 #19-22 (1999) Uncanny Avengers Vol. 1 #1-25 (2012-14) Dark Avengers #1-6, 9-16 (2009-10) Civil War #1-7 (2006-07) Young Avengers Vol. 1 #1-12 (2005-06)