در فیلم Thor: Love & Thunder با Korg بیشتر آشنا می‌شویم

ثر جدید مارول یعنی ثور: عشق و رعد به تاریخچه‌ی کورگ خواهد پرداخت

«تایکا وایتیتی» (Taika Waititi) در جدیدترین فیلمش در جهان سینمایی «مارول»، یعنی «ثور: عشق و رعد» (Thor: Love & Thunder)، مطابق کمیک‌ها، به فرهنگ و فرایند تولید مثل نژاد «کرونان» (Kronan) و تاریخچه‌ی «کورگ» (Korg) می‌پردازد. با آخرین اخبار مربوط به جدیدترین فیلم «ثور»، همراه «کافه کمیک» باشید!

به نقل از «تایکا وایتیتی» (Taika Waititi)، کارگردان و نویسنده‌ی «ثور: عشق و رعد» (Thor: Love & Thunder)، این فیلم به کاوش درباره‌ی فرهنگ «کورگ» (Korg) می‌پردازد. علیرغم حضور غیررسمی‌اش در «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World)، این جنگجوی «کرونان»ـی برای اولین بار، با صداپیشگی خود «تایکا وایتیتی» (Taika Waititi)، در «ثور: راگناروک» (Thor: Ragnarok) حضور پیدا کرد. «تایکا وایتیتی» (Taika Waititi) به دنبال «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World)، با به کار گیری سبک خاص بی‌احترامی‌اش، به این سری روح تازه‌ای بخشید. تا جایی که سومین فیلم «ثور»، یعنی «ثور: راگناروک»، توسط طرفداران و منتقدین به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جهان سینمایی «مارول» (Marvel) تحسین می‌شود. سکانس‌های حضور «کورگ» (Korg) که از نیروهای حفاظتی کلوپ‌های شبانه‌ی نیوزیلندی، الهام گرفته شده بودند، برخی از به یاد ماندنی‌ترین سکانس‌های این اثر بودند.

«وایتیتی» (Waititi) تایید کرد که نژاد «کرونان» (Kronan) قرار است به «ثور: عشق و رعد» (Thor: Love & Thunder) بازگردد. در روز پنج‌شنبه، او در لایو اینستاگرام، مهمانی‌ای برای تماشای «ثور: راگناروک» (Thor: Ragnarok) برپا کرد و نظراتش را راجع به تفسیر فیلم ارائه داد. «وایتیتی» (Waititi) حین این لایو استریم، درباره‌ی آینده‌ی «کورگ» (Korg)، با «تسا تامپسن» (Tessa Tompson)، بازیگر شخصیت «والکری» (Valkyrie) بحثی کرد:

ما قرار است گذری به منحصر به فردی فرهنگ تاریخچه‌ی «کورگ» بزنیم. در کمیک‌ها تاریخچه‌ی جالبی راجع به فرایند تولید مثلی نژاد «کرونان» وجود دارد.

در کمیک‌ها، تمام افراد نژاد «کرونان» (Kronan)، فاقد جنسیت (یا تماماً مَرد) هستند. همانطور که در World War Hulk: Aftersmash: Warbound #4 مشخص شد، این نژاد شِبه انسان با دست دادن تولید مثل می‌کنند؛ نوزادان «کرونان» (Kronan) هنگامی تشکیل می‌شوند که 2 بزرگسال، دست‌هایشان را از یکدیگر جدا کنند. البته تضمینی نیست که «تایکا وایتیتی» (Taika Waititi) این فرایند را دست‌خوش تغییر نکند؛ همانطور که «کورگ» (Korg) در جهان سینمایی «مارول» (Marvel) در وجه‌های زیادی با «کورگ» (Korg) کمیک‌ها تفاوت دارد. در کمیک‌ها، نژاد «کرونان» (Kronan) از سیاره‌ی «ریا» (Ria) می‌آیند و بدن سیلیکونی آن‌ها، نازنجی‌رنگ است. خود «کورگ» (Korg) هم به جای این که شوخ طبع باشد، بسیار شخصیت جدی‌تری دارد. البته در هردوی آن‌ها «کورگ» (Korg) در «اسکار» (Sakaar) به یک گلادیاتور تبدیل می‌شود.

ثر جدید مارول یعنی ثور: عشق و رعد به تاریخچه‌ی کورگ خواهد پرداخت

در کمیک‌ها، گذشته‌ی «کورگ» (Korg) بسیار تاریک‌تر از جنگجوی دوست‌داشتنی «وایتیتی» (Waititi) است؛ تا جایی که اسیر و مجبور به کشتن برادر خود می‌شود. در حال حاضر تنها چیزی که راجع به او می‌دانیم، چیزهایی است که حرف‌هایش در زیر دست‌گیرمان می‌شود:

من می‌خواستم یک انقلاب را شروع کنم… ولی به مقدار کافی اعلامیه چاپ نکردم، برای همین عده‌ی زیادی پشتیبانم نشد. غیر از مامانم و دوست‌پسرش، که ازش متنفرم.

مادر کورگ و دوست‌پسرش به کنار، هیچکس نمی‌تواند حدس بزند که فرهنگ، جنسیت و فرایند تولید مثلی نژاد «کرونان» (Kronan) چگونه راه‌اش را به «ثور: عشق و رعد» (Thor: Love & Thunder) باز می‌کند (البته اگر اصلاً این‌طور باشد). با شناختی که از «تایکا وایتیتی» داریم، لااقل سوژه‌ی خوبی برای خنده خواهد بود.

 

منبع: ScreenRant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.