• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • Into the Spider-Verse قصد داشت سه عنکبوتی محبوب سینما را در خود جای دهد

Into the Spider-Verse قصد داشت سه عنکبوتی محبوب سینما را در خود جای دهد

Into the Spider-Verse قصد داشت از سه عنکبوتی محبوب سینما استفاده کند

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قصد داشت امکان حضور افتخاری بازیگران آثار سینمایی «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) را در خود فراهم کند. با گزارش «کافه کمیک» از این ایده‌ی رد شده همراه باشید.

کمپانی «سونی» (Sony) و «مارول» (Marvel) تا به حال برای طرفداران خود نسخه‌های مختلفی از Spider-Man را طی دو دهه‌ی گذشته آماده کرده‌اند که برخی از آنان مثل Spider-Man: Into the Spider-Verse حتی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار هم شده و دیدگاه مردم، چه طرفدار کمیک و چه غیر، را نسبت به شخصیت‌هایی چون «مایلز مورالز» (Miles Morales) عوض کرده‌اند. با این وجود،‌ بسیاری دوست داشتند که در این انیمیشن از بازیگران مورد علاقه‌شان، یعنی «توبی مگوایر» (Toby Maguire)، «اندرو گارفیلد» (Andrew Garfield) و «تام هالند» (Tom Holland)، هم در این انیمیشن حضور داشته باشند، چرا که آن‌ها هم نسخه‌های محترم و بزرگی از Spider-Man هستند و حق دارند که در جهان‌های موازی سینمای عنکبوتی دیده شوند. این اتفاق البته هیچ‌گاه رخ نداد، اما اخیرا مشخص شده که سازندگان در سر داشتند تا چنین کاری را کرده و آن‌ها را هم روی تصویر بیاورند. از سازندگان این اثر، «کریستوفر میلر» (Cristopher Miller)، اخیرا فاش کرده که این انیمیشن قرار بود طی صحنه‌ی بعد تیتراژ پایانی‌اش حضور افتخاری این سه تن را کنار «اسپایدر-هم» (Spider-Ham) شامل شود. طرفداران Spider-Man قطعا از شنیدن این خبر بسیار شوکه خواهند شد. دیدن قهرمانان دوست‌داشتنی سینما کنار شخصیتی طنزآلود چون Spider-Ham مثل رویایی شیرین است. جالب است بدانید که Holland پیش از‌ این علاقه‌ی خود را نسبت به بازی کردن کنار دو عنکبوتی سابق دیگر ابراز کرده و حتی بسیار هم برای آن شوق دارد. هرچند که چنین تصمیمی بر عهده‌ی Sony و Marvel بوده و نه بازیگران، لذا حقیقی شدنش تقریبا دور از انتظار است. قرار است برای Spider-Man: Into the Spider-Verse دنباله‌ای در سال 2022 منتشر شود که جهان عنکبوتی را حتی گسترده‌تر از قبل خواهد کرد.

آیا شما هم دوست داشتید عنکبوتی‌های سینما را کنار هم ببینید؟ کدام بازیگر نسخه‌ی مورد علاقه‌ی شماست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.