نویسندگان فیلم A Quite Place با Sam Raimi همکاری خواهند کرد

نویسندگان فیلم A Quite Place با Sam Raimi همکاری خواهند کرد

نویسندگان فیلم «مکانی ساکت» (A Quite Place)، متشکل از «اسکات بک» (Scott Beck) و «برایان وودز» (Bryan Woods)، با «سم ریمی» (Sam Raimi)‌ همکاری خواهند کرد. با گزارش «کافه کمیک» از این همکاری هیجان‌انگیز همراه باشید.

Scott Beck و Bryan Woods، نویسندگان فیلم A Quite Place، اخیرا تصمیم گرفته‌اند با Sam Raimi برای تهیه‌ی یک فیلم علمی‌تخیلی جدید همکاری کنند. Beck و Woods، که بصورت Beck/Woods شناخته می‌شوند، سابقه‌ی همکاری بسیاری طولانی دارند. آن‌ها برای سالیان بسیار با یکدیگر فیلم‌ها نوشته، کارگردانی کرده و ساخته‌اند. آخرین همکاری آن‌ها مربوط به سال 2018 می‌شد، سالی که فیلم ترسناک فوق‌العاده‌ی A Quiet Place، با کارگردانی «جان کراسینسکی» (John Krasinski) منتشر شد. Sam Raimi هم، که بابت سه‌گانه‌ی به یاد ماندنی «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) شناخته می‌شود، آخرین بار روی اثری با نام «50 ایالت ترس» (50 States of Fright) کار کرده است. این فیلم علمی‌تخیلی جدید قرار است توسط Beck و Woods نوشته و کارگردانی شده و کنار Sam Raimi و «زینب عزیزی» (Zainab Azizi) وظیفه‌ی ساخت و تهیه را داشته باشند. این پروژه توسط «سونی» (Sony) طی یک مزایده گرفته شده است. Back و Woods می گویند که با این فیلم جدید موظف هستند اکوسیستم ایده‌های جدیدشان را حتی غنی‌تر از قبل کنند و Sam Raimi را بابت آثار مستقل و بزرگش ستایش می‌کنند. با حساب کردن این اثر، Sam Raimi از سال گذشته تا به حال سه اثر مختلف را به Sony فروخته است. وی همچنین قرار است روی دنباله‌ی فیلم «دکتر استرینج» (Dr.Strange) کار کند. اثر A Quite Place در باکس‌آفیس فروش خیلی خوبی را تجربه کرده و منتقدان هم آن را یکی از بهترین‌های سال 2018 نامیدند.

هنوز نمی‌دانیم که داستان این اثر جدید درباره چیست، اما امید است که به‌زودی اخبار بیشتری را از آن بشنویم. آیا شما از طرفداران آثار ترسناک و علمی‌تخیلی هستید؟ اگر آره، نظرتان درباره این همکاری چیست؟

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.