کمیک Heroes Reborn جانی استورم را تبدیل به یک قهرمان دیگر می‌کند

اولین شماره از Heroes Reborn: Hyperion & the Imperial Guard، یکی از اعضای چهار شگفت‌انگیز معروف به مشعل انسانی (Human Torch) را در قالب ابرقهرمان جدیدی معرفی می‌کند. با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای داستان Starjammers از کمیک Heroes Reborn: Hyperion & the Imperial Guard

جهان در سری جدید Heroes Reborn که دنیای مارول عاری از بسیاری از ابرقهرمانان خود هست، به شدت تغییر کرده. پس از این خبر که چهار شگفت‌انگیز هرگز در این جهان به وجود نیامده، عنوان کراس‌اوور Hyperion & the Imperial Guard نشان می‌دهد که یکی از اعضای اصلی و اولیه‌ی خانواده‌ی مارول یک سرنوشت بین کهکشانی جدیدی پیدا کرده است.

جاناتان استورم پس از سوار شدن به سفینه‌ی فضایی Starjammers، خود را به عنوان عضوی از ارتش فضایی Nova Corps معرفی می‌کند به امید فرماندهی سفینه برای اهداف تجاری. متاسفانه گروهی از راهزنان فضایی تصمیم می‌گیرند به این سفینه حمله کنند و درگیری مختصری هم بین آن‌ها به وجود می‌آید. با ورود ناوگان Shi’ar Strike که در تعقیب جان بود، درگیری‌ها نیز قطع می‌شوند.

حتی اگر این فرد همان جانی استورمی که ما می‌شناسیم نباشد، به نظر می‌رسد هنوز هم اقدامات او مایه‌ی عذاب بوده. او با این کار زندگی تمام افراد درون سفینه را به خطر انداخت و باعث شد تا دیگران سخت به او اعتماد کنند. در نهایت پس از قفل شدن مختصات جدید در رادار، سفینه در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد که آن‌ها را از تهدید دور می‌کند.

کاپیتان کورسِیر(Captain Corsair) از این که سفینه‌ و خدمه‌اش در معرض خطر و غارت و هرچیزی که جان باعث‌اش شده بود قرار گرفته، بسیار عصبانی شد. با این حال وقتی متوجه شد جانی در حال همکاری را با لیلاندرا نرِمینی (Lilandra Neramini) هست کمی آرام شد زیرا امیدوار بود تا بتواند به جایگاه به حق خود یعنی امپراطوری Shi’ar بازگردد.

جانی استورم در نقش یک افسر Nova Corp یک تغییر بزرگ برای مشعل انسانی سابق است اما این نقش هم چیزهای قهرمانانه کمتر از زمانی که او عضو چهارشگفت‌انگیز بود ندارد. او با جنگیدن و ایستادن پشت چیزی که درست است بیگانه نیست حتی اگر آن چیز تمام دنیا باشد نه تنها سیاره‌ی زمین.

این موقعیت جدید برای جانی استورم نشان می‌دهد که او هنوز هم قلب یک قهرمان را دارد. همانطور که پیتر پارکر در این دنیای جدید اخیرا ثابت کرده که قهرمان کسی نیست که قدرت‌های زیادی دارد، در واقع قهرمان کسی است که عدالت و آزادی را برای همه بخواهد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.