بازی Gotham Knights یک بازی جهان‌باز خواهد بود

بازی Gotham Knights یک بازی جهان‌باز خواهد بود

بازی Gotham Knights محصول WB Montreal یک بازی کاملا جهان‌باز خواهد بود و تمام شهر گاتهام را می‌توانید از آغاز ماجراجویی خود در آن کاوش کنید.

به گفته‌ی پاتریک ردینگ، کارگردان هنری، گاتهام نایتس از زمان شروع گیم‌پلی کاملا جهان‌باز خواهد بود و برای گشت‌وگذار در دنیای بازی هیچ محدودیتی وجود ندارد. به همین دلیل شما با دشمنان قدرت‌مند تری رو‌به‌رو خواهید شد؛ اما این موضوع به روند بازی ضربه‌ای نمی‌زند و مشکل خاصی برای شکست دادن دشمنان خود نخواهید داشت.

در واقع هنگامی که شما به مجرمان (هوش مصنوعی) برخورد می‌کنید، ممکن است تعدادی از آن‌ها از شما ضعیف‌تر و تعدادی قوی‌تر باشند. این ویژگی قدرت انتخاب سلاح و تاکتیک شما را به چالش می‌کشد و باید بهترین روش برای رویارویی را تشخیص دهید.

این عنوان در رویداد DC FanDome معرفی شد؛ داستان بعد از مرگ بتمن و کمیسر گوردون روایت می‌شود. شخصیت‌های قابل کنترل بازی، اعضای Bat-Family خواهند بود که شامل Nightwing ،Robin ،Batgirl و Red Hood می‌شود. بازیکنان با دشمنان دنیای بتمن مثل: Mr.Freeze و Court of Owls درگیر خواهند شد و هدف اصلی این تیم حفظ امنیت شهر گاتهام است.

با این‌که استودیو WB Montreal سازنده نسخه Batman: Arkham Origins بوده، این عنوان در دنیای متفاوتی نسبت به بازی‌های سه‌گانه بتمن رخ می‌دهد.

پاتریک ردینگ به این نکته هم اشاره کرده است که این عنوان قرار نیست ادامه نسخه‌های قبلی یا داستان خاصی باشد بلکه شروع یک دنیای جدید همراه با داستان‌های متفاوت است. این بازی در سال ۲۰۲۱ برای کنسول های PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

دوست دارید با کدام شخصیت‌های Bat-Family گاتهام نایتز را بازی کنید؟ نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.