زک اسنایدر از برنامه‌هایش برای Justice League 2 می‌گوید

برنامه‌های اسنایدر برای Justice League 2

زک اسنایدر به تازگی اعلام کرد که تمام قسمت دوم Justice League قرار بود در کابوس‌های بتمن روایت شود. برای مطالعه ادامه خبر با کافه کمیک همراه باشید.

اخیراً طی مصاحبه‌ای با زک اسنایدر (Zack Snyder) درباره‌ی آخرین فیلم او که قرار است کمتر از یک ماه دیگر اکران شود صورت گرفته، او درباره‌ی قسمت دوم Justice League ایده‌هایش را توضیح داد. طبق گفته خودش او تمام قسمت دوم را به شکلی برنامه‌ریزی کرده بود که سراسر داستان در کابوس‌ها و جهان آخرالزمانی اتفاق بیافتد؛ جایی که درگیری بین بتمن (Batman) و سوپرمن (Superman) بُعد جهانی و آخرالزمانی به خود گرفته و سراسر دنیا را به نابودی کشانده است. اولین بار که از صحنه‌های کابوسِ بروس وین/بتمن رونمایی شد، در فیلم ۲۰۱۶ او یعنی Batman VS. Superman: Dawn of Justice بوده. بروس وین در کابوس‌های خویش، آینده‌ای تاریک و ممکن را مشاهده می‌کند؛ جایی که لوئیس لِین (Lois Lane) کشته شده است یا به دلایلی -که احتمالاً مرتبط با بتمن است- دیگر زنده نیست و سوپرمن با بزرگترین تهدید زمین، دارک‌ساید (Darkseid)، همراه شده است. در این جهان آخرالزمانی، زمین نابود شده و باقی ابرقهرمانان مانند آکوآمن (Aquaman) و واندروومن (Wonder Woman) کشته شده‌اند و رویارویی با سوپرمن که دیگر حاکم شیطانی زمین است، بر عهده‌ی بتمن است. در تریلر رسمی فیلم که توسط اسنایدر منتشر شد.

Zack Snyder Explains His 'Justice League' Knightmare Timeline — Reel Anarchy

شوالیه تاریکی؛ تنها امید بشریت برای بقا

در مصاحبه‌ی اسنایدر با IGN او درباره‌ی ارتباط اسناید کات و ارتباط آن با قسمت دوم JL توضیح داد؛ همچنین درباره‌ی ایده و برنامه اصلی‌اش برای این فیلم سه قسمتی صحبت‌هایی کرد. او درباره‌ی ظاهر جدید جوکر (Joker) و سکانس‌های کابوس گفت:

اون چیزی که روی ظاهر جدید جوکر خیلی تاثیرگذار بود، یجورایی همین جهان و اتفاقات آخرالزمانیه که من خیلی طرفدارشم؛ و اگر قرار بود که داستان فیلم ادامه پیدا کنه- که احتمالش خیلی کمه- قسمت جدید اساساً توی همین جهان و تلاش قهرمان‌های زنده، برای درست کردنش روایت می‌شد. این صحنه‌های کابوس بیش از حد توی فیلم نیستن و همون کاری رو میکنن که من می‌خوام و نیازه. بیشتر از این هم نمیگم چون فیلم اسپویل میشه.

در نسخه‌ی دوم فیلم- که ظاهر جدید جوکر هم از همان جا است- بتمن و دشمن دیرینه‌اش، جوکر، بر خلاف انتظارات با یکدیگر برای جلوگیری از پایان دنیا همکاری می‌کنند و متحد می‌شوند. جوکر از توانایی‌های منحصر به فردش استفاده می‌کند، تا یکی از Mother Boxها را دزدیده تا سایبروگ (Cyborg) و فلش (Flash) از آن برای ساخت یک تردمیل کیهانی (cosmic treadmil) استفاده کنند. اگر نمی‌دانید که این تردمیل چیست، باید بگویم وسیله‌ای است که فلش از آن در جهت سفر در زمان استفاده می‌کند؛ مانند داستان سری کمیک The Button. فلش از این تردمیل استفاده کرده و به عمارت وین می‌رود تا از مرگ لو‌ئیس لین جلوگیری کند و مانع تبدیل شدن سوپرمن به یک ویلن شود.

متاسفانه غیر از چندین صحنه که نمایانگر همراه شدن بتمن و جوکر است، چیز بیشتری از کابوس‌ها به نمایش گذاشته نخواهد شد، به‌خصوص به‌دلیل اینکه اسنایدر از عدم تمایل وارنر برای ساخت قسمت دوم JL -حداقل توسط او- خبر داد.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: ScreenRant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.