مارگو رابی از علاقه‌اش برای اضافه شدن Poison Ivy می‌گوید

مارگو رابی از علاقه‌اش برای اضافه شدن Poison Ivy می‌گوید

مارگو رابی (Margot Robbie) به تازگی صحبتی درباره‌ی علاقه‌اش برای اضافه شدن Poison Ivy به جهان دی سی داشته. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

طی چندسال گذشته، شخصیت هارلی کویین (Harley Quinn) با حضور قابل توجه خود در فیلم‌ها، کمیک‌ها و حتی سریال منحصر به فرد خود، موجب خوشحالی طرفداران خود شده. طرفداران مشتاقند تا بدانند در جدیدترین نسخه‌ی The Suicide Squad، چگونه داستان‌های گفته نشده از او، قرار هست به تصویر کشیده شود. یکی از خواسته ‌شده‌ترین تئوری‌هایی که برای ادامه‌ی داستان‌های هارلی وجود دارد، معرفی شدن بهترین دوست و همراه او پویزن آیوی (Poison Ivy) در کمیک‌ها و فیلم‌هاست. رابی در جدیدترین مصاحبه‌ای که با رسانه‌ی Den of Geek داشته، به هواداران اطمینان داده که او درحال مبارزه و تلاش برای روی کار آوردن آیوی در فیلم‌های دی سی (DC)، به جهت دیده شدن رابطه‌ی بین آن دو است.

«به من اعتماد کنید؛ از بس که این موضوع رو بهشون گفتم، دیوونه شدن. اونا (سران دی سی) قطعا حالشون دیگه از این بحث بهم خورده. اما من اینطوری‌ام که آره، پویزن آیوی رو بیارید. آیوی رو بیارید! یالا بیایید انجامش بدیم دیگه. من خیلی دوست دارم که رابطه‌ی هارلی-آیوی رو ببینم. نگران نباشید، همینجوری قراره بهشون بگم و دیوونه‌شون کنم.»

رابی در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۸ داشته، درباره‌ی علاقه‌اش به دیدن شدن این دو شخصیت درکنار یکدیگر گفته:

«اگر کمیک‌ها رو بخونید می‌بینید که اونا خیلی باهم صمیمی‌ان. در بعضی از کمیک‌ها دوستن و در بعضی دیگه به بیشتر از دوست تبدیل میشن و رابطه‌ی عاطفی بینشون شکل می‌گیره. من خیلی برای این موضوع تلاش کردم، و خیلی دوست دارم تا اونا رو توی جهان سینمایی دی سی داشته باشیم، چون رابطه‌ی بین آیوی و هارلی یکی از محبوب‌ترین جنبه‌های کمیک برای منه و تلاشم رو می‌کنم تا اونا رو به پرده‌ی سینما بکشونم.»

مارگو رابی

دیگر می‌توان گفت کسی بهتر از مارگو رابی برای ایفای شخصیت هارلی کویینن، در سینما، وجود نداشت و او بهترین انتخاب ممکن بوده.

 

 

زمانی قرار بود تا هارلی، آیوی و یک شخصیت مونث دیگر در فیلم Gotham City Sirens در کنار یکدیگر حضور پیدا کنند، اما آن پروژه نهایتا به فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) تبدیل شد که سال پیش شاهد آن بودیم. فیلمی که عده‌ای از شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌ی جهان دی سی را به روی پرده‌ی نقره‌ای فرستادند. مارگو رابی مصاحبه‌ای درباره‌ی فیلم Birds of Prey داشته و در آن به این موضوع پرداخته که:

« درحالی که داشتم درباره‌ی هارلی تحقیق می‌کردم، فیلم‌نامه رو خوندم و همون اول عاشق کاراکتر Huntress شدم. بعدش رفتم سراغ باقی شخصیت‌ها و این شکلی بودم که ایول! کلی کاراکتر جدید مونث دی سی که کسی چیزی درباره‌شون نمی‌دونه. چی میشه که ما یه راه برای طرفداراها ایجاد کنیم که از طریق اون با این شخصیت‌ها آشنا بشن و عاشقشون بشن؟ اگر روی Gotham City Sirens تمرکز میشد، فقط سه نفر از ما توی اون فیلم بود که همه‌مون هم شناخته شده بودیم. اما با Birds of Prey امکان شکل دادن گروهی از افراد مختلف هست و این یک راه عالی برای معرفی چندین شخصیت مونث میشه که تا حدودی توی جهان دی سی نقش دارن و مهم هستن.»

با تمام این صحبت‌ها و تفاصیل، رابی و دیگر همکارانش علاقه‌مند هستند تا آیوی در قسمت بعدی Birds of Prey، یا فیلم Gotham City Sirens و یا پروژه‌های دیگر معرفی شود. شما درباره اضافه شدن آیوی چه فکر می‌کنید؟ دوست دارید تا علاوه بر کمیک‌ها و سریال‌ها، او را با بازیگری تازه در یک فیلم ببینید؟ برایمان بنویسید.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.