کمیک جدید تام تیلر تحت عنوان The Dark Knight معرفی شد

کمیک جدید تام تیلر تحت عنوان The Dark Knight معرفی شد

دی‌ سی اخیرا از کمیک The Dark Knight به نویسندگی تام تیلر رونمایی کرد. با کافه کمیک همراه باشید.

Batman-Dark-Knight-1-1

تام تیلر (Tom Taylor)، یکی از نویسندگان کمیک‌های دی‌ سی، طی چند وقت اخیر نشانه‌هایی از سری جدید کمیکی که روی آن کار می‌کرد در مدیوم‌های مختلف منتشر می‌کرد تا اینکه خود انتشارات جدید دی‌ سی از پروژه جدید مشترک تام تیلر (نویسنده) و اندی کوبرت (طراح هنری) رونمایی کرد. این مینی سری برای انتشار در تاریخ ۱۳ آپریل برنامه ریزی شده و قرار است تا در ۶ نسخه به دست طرفداران شوالیه تاریکی برسد. داستان چنین طراحی شده که بتمن قرار است وارد یک ماجراجوییِ اروپایی شود و در آن دارای یک همکار جدید خواهد بود؛ همچنین برای این مینی سری یک ویلن (شرور) جدید نیز خلق شده به نام Equilibrium. تیلر گفت:

من از هیچ شانسی برای داستان سرای درباره‌ی شوالیه تاریکی، در هیچ زمانی، دریغ نمی‌کنم! اما هم تیم شدن و همراه بودن با افسانه‌ای به نام اندی کوبرت در این پروژه، برای من هم یک رویا و هم یک افتخار بزرگه. من مجسمه‌ای که از طراحی اندی از بتمن ساخته شده رو توی دفتر، روی میزم دارم، بخاطر همین همیشه می‌تونم ببینم که بتمن اندی چه قدر بزرگتر از زندگیه.

اندی کوبرت، طراح هنری پروژه، گفت:

این داستان بتمن، با تمام داستان‌هایی از بتمن که روشون کار کردم فرق داره؛ هرکدوم از روایت‌هایی که روشون کار کردم، جریان روایی خاصِ خودش رو داشت و طبیعتاً طراحی‌ِ هنری خاص خودشون رو داشتن؛ داستان‌هایی مثل Batman and son یا Whatever happened to the caped crusader و کارهای دیگم… همه‌شون شکل و شمایل منحصر به فرد خودشون رو داشتن.

Batman-Dark-Knight-1-3

داستان این‌طور شروع می‌شود که هواپیمایی در انگلستان سقوط می‌کند، در حالی که نوشته‌ی Batman 147 را روی خودش داشته و باعث جلب توجه بتمن برای بررسی دلیل و ماجرای پشت سقوط این هواپیما می‌شود. بروس راهی اروپا می‌شود و رقابت جدید او با دشمن جدیدش، Equilibrium، شروع می‌شود.

وقتی که بن آبرناتی (تدوینگر) و اندی با این ایده که بتمنِ خسته از جهان، برای کاری به اروپا میرود، سریع داستانی به ذهنم اومد؛ داستان یه بتمن پیر و بدبین که وارد ماجرای جدیدش میشه. چالش ما اونجا بود که برای ماجرای جدید بتمن یه داستان سرحال‌تر و جذاب‌تر پیدا کنیم… خوشبختانه من ایده‌ای رو سال ۲۰۱۲ به بن داده بودم و حالا که ۹ سال گذشته، میتونیم اون ایده رو پیاده کنیم. ایده این بود که شخصی وارد داستان میشود، تا چیزی را از بتمن بگیرد که هیچ کس دیگه آن را نگرفته (یا به عبارت دیگه، بلایی سرش بیاره که هیشکی نیاورده) و این شد داستان ویلن جدید بتمن، یعنی Equilibrium.

کوبرت:

وقتی من و بن راجع به خلق یه بتمن خیلی بزرگتر از زندگی و واقعی‌تر صحبت کردیم، میدونستیم که به یه نویسنده‌ی ماهر نیاز داریم و تام خودش روی توی کمیک‌های DCeased و Suicide Squad ثابت کرده بود.

کوبرت درباره‌ی مینی سری The Dark knight گفت:‌

این داستان قراره پوست کلفت و سرسخت باشه؛ داستان بتمنی که سالها درگیر مبارزه‌ها و جنگ‌های سفت و سخت بوده و حالا روی اون تاثیر زیادی گذاشته.

نسخه اول این کمیک قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل (۲۴ فروردین ۱۴۰۰) منتشر شود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Comicbook.com

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.