ظاهر لباس جدید اسپایدرمن در سومین فیلم Spider-Man در MCU لو رفت

ظاهر لباس جدید اسپایدرمن در سومین فیلم Spider-Man در MCU لو رفت

عکس‌های جدیدی از لباس اسپایدرمن در فیلم (Spider-Man: Homecoming 3) لو رفته که نشان دهنده تغییرات این لباس است. فیلمبرداری برای این فیلم همچنان ادامه دارد و بعد از 3 ماه بالاخره فیلمبرداری آن به خیابان رسیده.

از قبل می‌دانستیم که مارول (Marvel) و سونی (Sony) با همکاری یکدیگر روی پروژه جدید اسپایدرمن، بازگشت به خانه 3 کار می‌کنند. فاز تولید این فیلم از اواخر 2020 با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) شروع شد. مارول هیچ جزئیاتی از این فیلم فاش نکرده. با این وجود یک سری اطلاعات از پوسته بیرونی فیلم قابل استخراج است.

البته هنوز خبری از رویت بازیگران و کارکترهایی که از آن‌ها صحبت شده بود نیست. مثل دکتر استرنج (Dr. Strange) با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، داک اوک (Doc Ock) با بازی الفرد مولینا (Alfred Molina) یا الکترو (Electro) با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx). توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) هم هنوز دیده نشده‌اند و حضور چارلی کاکس (Charlie Cox) در نقش Daredevil هم هنوز در همان حد شایعه مانده.

البته همه اینها بخاطر فیلمبرداری در پشت درهای بسته برای جلوگیری از لیک شدن فیلم است. اما بالاخره باید پای فیلمبرداری اسپایدرمن به خیابان‌ها وا میشد. این اتفاق افتاد و حالا میتوانیم اطلاعات جدیدی از این فیلم بدست بیاوریم.

این تصاویر توسط رسانه Just Jared به اشتراک گذاشته شده و نشان دهنده تغییرات جدید لباس اسپایدرمن است.

spider-man-updated-suit

تغییرات لباس آن چنان واضح نبوده. لباس اسپایدرمن در فیلم بازگشت به خانه دو قسمت سیاه رنگ روی شکم و پهلویش داشته. با استناد به تصاویر جدید متوجه می‌شویم این قسمت ها برداشته شده‌اند.

Spider-man-suit-updated

سمت راست اسپایدرمن در Far From Home و سمت چپ فیلمبرداری اسپایدرمن Homecoming

Harry-and-tom-holland

 

تصاویر بعدی نشاند هنده حضور تام هالند و برادرش هری (Harry Holland) در محل فیلمبرداری است. به‌نظر میرسد هری هالند هم در این فیلم نقشی دارد.

هیچکس نمی‌داند علت این تغییرات جزئی در لباس اسپایدرمن برای چه بوده. به احتمال قوی، بسیاری از تماشاچیان متوجه این نکته کوچک نخواهند شد. یکی از دلایل تغییر لباس‌های ابرقهرمانان در فیلم های مختلف، برای فروش اکشن فیگور یا اسباب بازی مرتبط با همان قسمت است. اما فکر نمی‌کنیم این تغییر، تاثیری در فروش اکشن فیگور های اسپایدرمن 3 داشته باشد. اما بازهم برایمان جالب است که اسپایدرمن را با ظاهری جدید در فیلم ببینیم.

تا اینجای کار، مارول و سونی برای جلوگیری از لو رفتن فیلم بسیار خوب عمل کردند. هرچند امید داریم در آینده، سرنخ‌های بیشتری از داستان فیلم بدست بیاوریم.

فیلمبرداری اسپایدرمن: بازگشت به خانه 3 از اکتبر 2020 شروع و حال وارد سومین ماه تولید شده. این فیلم قرار است در دسامبر 2021 اکران شود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: JustJared / ScreenRant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.