مارول به طور رسمی از کاپیتان آمریکای جدیدی رونمایی کرد

با الهام گرفتن از میراث کاپیتان آمریکا، یک قهرمان جدید با ماموریتی جدید برای تغییر دنیای مارول قدم برداشته است. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک The United States of Captain America شماره‌ی یک، گرچه برای درک بهتر این داستان پیشنهاد ما به شما خواندن این کمیک جذاب است.

در حالی که جهان مارول در طول زمان‌های مختلف کاپیتان آمریکا‌های گوناگونی را برای دفاع از رویای آمریکایی معرفی کرده‌است، سری کمیک‌های The United States of Captain America یک شخصیت جدید را با توجه به میراث کاپیتان آمریکا با چالش‌ها و‌ پیچ و تاب‌های مختلف به ما نشان می‌دهد.

در پی یک حمله از ابرشرور‌ها، استیو راجرز و سم ویلسون با یک چهره‌ی جدید مواجه می‌شوند، آرون فیشر(Aaron Fischer).

مدتی قبل خانه‌ی استیو توسط فردی با لباسی شبیه کاپیتان آمریکا مورد دزدی قرار می‌گیرد و‌ چیزی که دزدیده می‌شود هم سپر وایبرنیومی و امضا شده‌ی اوست. استیو و سم به دنبال این دزد چالاک می‌روند و در میانه‌ی راه نیز جلوی یک قطار در حال منحرف‌شدن را می‌گیرند. در اصل این قطار توسط این دزد دچار انحراف شده بود تا حواس آن‌ها را پرت کند. در نهایت آن‌ها در آن‌جا با آرون آشنا می‌شوند. او خود را کاپیتان آمریکا‌ی راه‌آهن معرفی کرد و گفت که من آمده‌ام تا از ارزش‌های آمریکا به روش خودم محافظت کنم. شاید این حرف ما را یاد روز‌های اول استیو و سم بیاندازد!

آرون در گذشته در راه آهن مشغول به کار بود و از روز‌های اسارت خود در کمپ شرکت راکسون(Roxxon) می‌گوید، زمانی که برای زندانیان از فداکاری‌ها و کارهای قهرمانانه‌ی کپ و سم صحبت می‌کرد. پس از آن شخصی که آرون عاشقش بود هم او‌ را ترک کرد و تمام این اتفاقات باعث شد تا او انگیزه‌ای برای مبارزه با جرم و جنایت پیدا کند.

آرون با استیو و سم راهی نیویورک می‌شود تا در کنار آن‌ها آموزش‌های لازم‌ را ببیند. کپ و فالکون او را زیر بال‌های خود می‌گیرند تا در دنیای بی‌رحم خارج بتواند به آن چیزی که می‌خواهد برسد تا آن‌جا که یک بار او را از مرگ نیز نجات می‌دهند. او حالا یک وظیفه دارد و آن تحقیق در مورد یکی از قدرت‌مند‌ترین شرکت‌های جهان مارول است. آرون نیز یکی از موج‌های گسترده‌ی کاپیتان آمریکا بودن بین افراد مختلف است اما با این تفاوت که این بار خود استیو و سم پشتیبان او هستند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.