• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • تصاویر جدیدی از نیگن و همسرش لوسیل در سریال The Walking Dead منتشر شد

تصاویر جدیدی از نیگن و همسرش لوسیل در سریال The Walking Dead منتشر شد

تصاویر جدیدی از نیگن و همسرش لوسیل در سریال The Walking Dead منتشر شد

هیلاری برتون تصویری از سریال The Walking Dead را از قسمت آینده یعنی «Here’s Negan» منتشر می‌کند و خود را در نقش لوسیل با جفری دین مورگان نشان می‌دهد.

تصویر جدیدی از سریال Walking Dead منتشر شده است که نیگن و همسرش لوسیل را نشان می‌دهد. سریال مردگان متحرک در ماه آینده با شش قسمت جدید از فصل ۱۰ باز می‌گردد. قسمت آخر این مجموعه یعنی «Here’s Negan» به گذشته‌ی شخصیت شرور سابق نگاهی عمیق می‌اندازد. همسر واقعی جفری دین مورگان، هیلاری برتون، نقش همسر سابق نیگن را بازی می‌کند.

در نسخه‌ی کمیکی قسمت «Here’s Negan»، خوانندگان نگاهی عمیق به گذشته‌ این شخصیت دارند. قبل از شیوع ویروس، سرطان لوسیل تشخیص داده شد. نیگن که به دلیل خیانت به او در این مدت احساس گناه می‌کند، در کنار لوسیل می‌ماند و شاهد شیوع وحشتناک ویروس از بیمارستان است. سرانجام، نیگن شخصی به نام دوایت و آخرین اردوگاه را ملاقات می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت، داستان با نیگن و ساخت چوب بیسبالش و به عهده گرفتن رهبری گروه ناجیان (Saviors) به پایان رسید. باید منتظر ماند و دید که تا چه حد این موضوعات در سریال نمایش داده می‌شوند. در فصل هشت، نیگن در مورد گذشته‌ی خود با گابریل بحث می‌کند و از اینکه به لوسیل خیانت کرده بود و هنگامی که او تبدیل شده بود و کاری از دستش برنمی‌آمد، اظهار پشیمانی و ناراحتی می‌کرد. اخیرا شبکه‌ی AMC ویدیویی از قسمت «Here’s Negan» را منتشر کرد و به هواداران نیم‌نگاهی از آن چه که از قسمت بعد انتظار دارند را ارائه می‌دهد.

هیلاری برتون تصویر جدیدی از Walking Dead را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. با نگاهی به زندگی نیگن قبل از ناجیان، تصویری که از قسمت «Here’s Negan» منتشر شده، بازیگر زنی را به همراه جفری دین مورگان مشاهده می‌کنید. در زیر نگاهی به آن می‌اندازیم.

بر اساس تصویر، این اتفاق می‌تواند همزمان با فیلم در حال تولید افتاده باشد. متاسفانه هنوز جزییات بیشتر به جز تصویر بالا از این قسمت منتشر نشده. سریال مردگان متحرک در تاریخ ۲۸ فوریه باز می‌گردد و احتمالا قسمت «Here’s Negan» در ماه آوریل پخش می‌شود.

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد «Here’s Negan» از قبل با کتاب کمیکی تفاوت داشته است. در کمیک، لوسیل از آغاز شیوع ویروس آگاه نبود اما ظاهرا در این قسمت اینطور نیست. اینکه ببینید چه چیزهای دیگری به طور بالقوه تغییر کرده است بسیار جالب خواهد بود. زمان معمول و کافی برای یک قسمت باید داستانی راضی کننده از Negan و همسر از دست رفته‌اش داشته باشد. اما آیا این قسمت همچنان به چگونگی تبدیل شدن نیگن به رهبر ناجیان خواهد پرداخت؟ شرم آور است که در این قسمت صحنه‌ای که نیگن چوب بیسبال خود را می‌سازد نشان داده نشود. مطمئنا دیدن صحنه‌های تعامل نیگن و لوسیل واقعی به تنهایی ارزش‌اش را خواهد داشت. اخیرا نیگن با طرز فکر دیگری نشان داده شده است، اما دیدن او قبل از اینکه بخواهد مردم را از دست مردگان متحرک نجات دهد، جذاب خواهد بود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. یکی از بهترین قسمت های این سریال بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.