• صفحه خانگی
  • >
  • دی سی
  • >
  • بتمن سیاه پوست می‌شود! هویت بتمن در رویداد DC Future State مشخص شد

بتمن سیاه پوست می‌شود! هویت بتمن در رویداد DC Future State مشخص شد

بتمن سیاه پوست می‌شود! هویت بتمن در رویداد DC Future State مشخص شد

طی آخرین اخباری که از شخصیت‌های رویداد DC Future State منتشر شد، قرار است تا با یک بتمن جدید روبه‌رو شویم که به تازگی هویت اصلی آن توسط دی سی فاش شد. با کافه کمیک همراه باشید.

Where the Next Batman will show up after DC Future State | GamesRadar+

مردی تازه نفس، در قامت شوالیه تاریکی

 

«بتمن سیاه پوست می‌شود!» یک تیتر جنجالی برای رنگین پوستان آمریکا. مدتی قبل که انتشارات دی سی از رویداد جدید خود با نام DC Future State و کمیک ها و شخصیت‌های جدید آن، رونمایی کرد، هویت اصلی دو نفر از آن شخصیت‌ها نامشخص ماند؛ شوالیه تاریکی گاتهام، بتمن و سریع ترین مرد جهان، فلش. این پنهان‌کاری باعث سر و صدای زیادی میان طرفداران بتمن و کمیک شد و احتمال‌هایی مبنی بر عوض شدن مرد نقاب پوش خفاشی بوجود آمد. این ماجرا تا پنجشنبه گذشته ادامه پیدا کرد، تا اینکه دی سی، از مرد جوانی که قرار است تا باری دیگر لباس خفاش مخوف گاتهام را بر تن کند، رونمایی کرد: تیم فاکس (Tim Fox) پسر لوشس فاکس (Lucius Fox). همان‌طور که احتمالا به‌واسطه مطالعه کمیک‌ها یا فیلم بتمن می‌دانید، شخصیت لوشس فاکس، مسئول امور تجاری شرکت وین است. حالا در این سری کمیک که در دو ماه اول سال جدید میلادی قرار است منتشر شوند، تیم فاکس تبدیل به شوالیه تاریکی و مدافع گاتهام می‌شود.

سری کمیک The Next Batman قرار است توسط جان ریدلی-نویسنده داستان «برده 12 ساله» – نوشته شود و برای اولین بار است که شخصیت بتمن یک مرد رنگین پوست می شود. ریدلی در آخرین مصاحبه اش با نیویورک تایمز گفته بود:

این اولین باره که دو پسرم، بشدت برای کار جدیدم هیجان زده‌اند! اونا همیشه قدردان کارهای من بوده‌اند و من رو حمایت میکردند، ولی خب بیایید صادق باشیم، دیدن شخصیت پلنگ سیاه برای اونا خیلی جذاب‌تره تا یک برده 12 ساله.

در ماجرای این کمیک، بسیاری از قهرمان‌های گاتهام به‌دلایلی که می‌توانید در مقاله «همه چیز درباره رویداد DC Future State» بخوانید، ناپدید می‌شوند و حالا نوبت تیم تازه نفس رسیده تا جای مبارز شنل پوش را بگیرد و امید را دوباره در شهر زنده کند.

«بتمن سیاه پوست می‌شود!» را به‌عنوان تیتر این خبر قرار دادیم؛ این تیتر و محتوای آن، خبر از ورود جنبش‌های رنگین پوست آمریکا حتی به صنعت کمیک را می‌دهد که امروز این جریان دامن‌گیر صنایع بزرگ دیگری از جمله سینما شده است. به‌عنوان یکی از طرفداران امیدوارم تا حرکت مذکور دی سی جنبه تبلیغاتی به خود نگیرد.

 

DC Future State Batman February 2021 solicitations and covers revealed | GamesRadar+

جوانی تازه کار، با هدفی بزرگتر از آنچه که فکرش را می‌کرد.

 

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Guardian

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.