ملیندا زوکو در زندگی نایت‌وینگ کیست؟ DC افشا می‌کند

DC در کمیک Nightwing #82 حقیقتی مهم از زندگی دیک گریسون(Dick Grayson) را افشا کرده. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

 

هشدار: این مطلب، کمیک Nightwing #82 را اسپویل می‌کند!

داستان از این قرار هست که دیک گریسون که در سال‌های اخیر از نقش نایت‌وینگ خارج شده بوده، خاطرات خود را بازیابی کرده و بار دیگر به عنوان نایت وینگ ظاهر شده. در حالی که این جنبه از زندگی او به حالت عادی بازگشته، گریسون تلاش می‌کند تا بفهمد ملیندا زوکو(Melinda Zucco) دقیقا کیست. سرانجام مادر ملیندا، حقیقت را افشا می‌کند.

مادر ملیندا، میلی لین(Meili Lin) فاش می‌کند که وقتی 23 ساله بوده، توسط تونی زوکو به ایالات متحده آورده می‌شود. زوکو فردی خشن و سلطه‌جو بوده. میلی که هیچ علاقه‌ای به این موضوع نداشته، تصمیم می‌گیرد تا فرار کند. در نهایت یک روز در سفری به سیرک این فرصت نصیبش می‌شود. زوکو تلاش می‌کند تا میلی را پیدا کند اما در مسیر خود با جان(John Grayson) و مری گریسون(Mary Grayson) روبه‌رو شده و روی آن‌ها اسلحه می‌کشد! درگیری بالا می‌گیرد اما گریسون‌ها با کمک دوستان خود شر زوکو را کم می‌کنند. پس از درگیری، اقای هالی(Mr.Haly) می‌پرسد که آیا کسی را میلی دیده یا نه.

هالی می‌پرسد که ایا میلی در کامیون گریسون‌ها هست و جان تایید می‌کند. در ادامه، از جان می‌خواهد تا مواظب میلی باشد. جان سپس میلی را دعوت کرد تا بخشی از سیرک باشد. میلی در این باره گفت: «این شادترین زمان زندگی من بود. جان و مری هر دو با من بسیار مهربان بودند. والدینت من رو نجات دادند و از من محافظت کردند. اون‌ها به من نشون دادند که زندگی چطوری باید باشه.» میلی همچنین رابطه خود را با جان روشن کرد.

در ادامه، میلی اشاره می‌کند که زوکو او را در یکی از تورها پیدا کرده و در نهایت از آنجا برد. جان هم نتوانست میلی را پیدا کند زیرا زوکو او را به شهری بسیار دور به اسم Bludhaven برده بود. شش ماه بعد ملیندا متولد شد؛ اگرچه زوکو می‌دانست پدر ملیندا واقعا چه کسی هست.

 

میلی و ملیندا بعد از سال‌ها از دست رفتار‌های بد زوکو فرار کردند و برای دیدن جان به سیرک رفتند، اما وقتی به آنجا رسیدند متوجه شدند که جان و مری حالا پسری به نام دیک دارند. میلی گفت بعد از اینکه دید همه باهم خوشحال هستند، آن‌جا را در نهایت ترک کرد. او همچنین گفت: «من همیشه قصد داشتم روزی برگردم، اما قبل از اینکه شهامتش را پیدا کنم تونی اون‌هارو کشت.» سپس از دیک می‌پرسد که آیا زندگی خوب و پر عشقی داشته و دیک با بله پاسخ می‌دهد.

در ادامه مکالمات گریسون و ملیندا، جو به سرعت آشفته می شود. حال باید ببینیم این خواهر و برادر چطور قرار هست با این موقعیت جدید خو بگیرند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: Nightwing مسئولیت بزرگ‌ترین میراث سوپرمن را برعهده می‌گیرد | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.