زک اسنایدر از عدم تمایل وارنر برای ساخت Justice League 2 خبر داد

زک اسنایدر از عدم تمایل وارنر برای ساخت Justice League 2 خبر داد

طی چند روز اخیر اخباری منتشر شده مبنی بر عدم تمایل وارنر برای ساخت Justice League 2 . در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

۴ سال پس از آخرین حضور زک اسنایدر (Zack Snyder) و داستان‌هایی که طی ساخت Justice League برای او پیش آمد (مرگ دخترش و درگیری او با استودیو)، نهایتاً قرار شد که شبکه‌ی HBO Max تبدیل به خانه‌ی پروژه‌ی ناتمام اسنایدر شود و فیلم ۴ ساعته‌ و با درجه سنی بزرگسال او، بعد از تلاش‌های فراوان طرفداران در فضای مجازی، در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ پخش شود. پس از انتشار این خبر، سوال‌هایی برای تمام طرفداران جهان دی‌سی و اسنایدر پیش آمد که چه اتفاقی پس از اکران فیلم می‌افتد؛ چراکه Zack Snyder’s Justice League سومین فیلم از پنج فیلمی است که اسنایدر قرار بود برای جهان سینماییِ دی‌سی یا همان DCEU بسازد. این بدین معناست که باید قسمت دوم و سوم JL ساخته شود تا هدف اسنایدر به اتمام برسد. اما اسنایدر هیچ وقت فرصتِ این را پیدا نکرد که روی نسخه‌های آینده سه گانه خود کار کند، و ظاهراً نیز برنامه‌ای برای آن ندارد.

طی مصاحبه‌ای که با این کارگردان هالیوودی انجام شد، اسنایدر نسبت به ساخت فیلم یا فیلم‌های جدید برای جهان دی‌سی خوش‌بین نبود و اذعان داشت که علامتی از وانر مبنی بر علاقه‌ی آن‌ها برای ادامه Snyder-Verse و ادامه‌ی پروژه‌های او دریافت نکرده. اسنایدر در این‌باره گفت:

راستش رو بخواید تا جایی که من می‌دونم، وارنر علاقه و تمایلی برای ساخت این چنین فیلم‌ها نداره (فیلم‌هایی با سبک اسنایدر)؛ با من حداقل. من شخصاً هیچ وقت فکرشم نمی‌کردم که ساخت و اتمام درست این فیلم اصلاً اتفاق بیوفته. اما تمام تلاشم رو برای ساخت چنین فیلمی و کنار هم آوردن شخصیت‌های این جهان مختلف کردم.

Image result for zack snyder on jl set

در چند هفته‌ی آینده که قرار است آخرین پروژه زک اسنایدر اکران شود، تمام طرفداران اسنایدر و فیلم‌های او، همچنین تمام طرفداران دی سی، چشم انتظار هستند که قرار است در فیلم چه چیزی مشاهده کنند و آیا امکانی پیش می‌آید که نگاه اسنایدر ادامه پیدا کند یا خیر. البته برای پایان این خبر، باید چند نکته را یادآوری کنیم؛ یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌شود گفت مبنای اصلی ادامه پیدا نکردن فیلم‌های اسنایدر است، نقل‌قولی از والتر هامادا (Walter Hamada)، رئیس و مسئول وقت فیلم‌های دی‌سی، است که از فرنچایز Justice League به‌عنوان یک فرنچایز مرده یاد کرده. آخرین چیزی که باید گفته شود، این است که اسنایدر برخلاف این که روی نسخه‌های بعدی JL کار نکرده است، اما داستان و چگونگی به اتمام رسیدن آن‌ها را در ذهن داشته و درباره‌شان توضیح داده است.

نظر شما درباره‌ی Snyder-Verse چیست؟ آیا امکان دارد که بعد از اکران فیلم، روزنه‌ی امیدی برای نسخه‌های بعدی باشد؟ برایمان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار و مقالات کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: زک اسنایدر از برنامه‌هایش برای Justice League 2 می‌گوید - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.