سال ۱۴۰۰ بر همه ایرانیان مبارک؛ نوروز امسال همراه ما باشید

سال ۱۴۰۰ بر همه ایرانیان مبارک؛ نوروز امسال همراه ما باشید

پیشاپیش سال ۱۴۰۰ را به همه ایرانیان این کره خاکی تبریک می‌گوییم. مفتخر و خوشحالیم که یک سال دیگر در کنار شما عزیزان بودیم، با شما کار کردیم و توانستیم بیشتر در راستای اهداف‌مان قدم برداریم که چیزی نبوده جز تولید محتوای باکیفیت و خواندنی برای شما.

سال ۱۳۹۹ سالی بسیار مهم، چالش برانگیز و سرشار از برنامه‌های مختلف توسعه برند «آنویس» بود و در حالی این سال را به پایان می‌رسانیم که همراهی شما و آمار و ارقامی که این همراهی‌تان برای برندهای آنویس رقم زده، باعث دلگرمی و انرژی گرفتن توچندان ما برای پیشبرد کارها و برنامه‌هایمان با پشتکار بیشتر می‌شود. در سال ۹۹ ما شانس همکاری با مجموعه‌های بزرگی مثل اسنپ و تیمچه را داشتیم و همچنین کار روی پروژه‌هایی را با مجموعه‌های ارزشمند دیگری شروع کردیم که چالش‌برانگیز بودن‌شان باعث شده در مسیر تولید محتوا بیشتر یاد بگیریم و به اندوخته‌هایمان اضافه کنیم.

جدای از همکاری با مجموعه‌های مختلف، در سال ۹۹ «برندهای آنویس» کارش را از سر گرفت و از پادکست‌های مختلف تا محتواهای متنوع تولید کردیم و هدف اصلی‌مان در سال ۱۴۰۰ فعالیت و تولید محتوای پیوسته در همین زمینه است. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم که در روزهای آتی به کافه کمیک و بوف‌مگ سر بزنید که برنامه‌ها و محتواهایی برای‌تان آماده کرده‌ایم و به‌زودی این محتواها منتشر می‌شوند.

در نهایت، سال خوبی را برای خودتان و تمام عزیزان‌تان آرزومندیم و از همراهی‌تان مثل همیشه سپاس‌گزار.

 

تارخ ترهنده، مدیر تیم آنویس

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.