گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • بن افلک قصد داشت در فیلم بتمن خود نسخه جدید دث‌استروک را نشان دهد

طبق گزارش The Direct، بن افلک جزئیات بیشتری از طرح اصلی پروژه مستقل بتمن تولید نشده خود را به اشتراک گذاشت. مهم‌ترین جزئیات این فیلم شامل حضور نسخه خاص‌تری از شخصیت Deathstroke بود که قبلا توسط Joe Manganiello به تصویر کشیده شده است. هنگام بررسی طرح بتمن، چندین شخصیت مورد بررسی قرار گرفته‌اند و کار روی شخصیت دث‌استروک از جمله جذاب‌ترین بخش‌های این طرح بود.

  • Spider-Man: Across the Spider-Verse یکی از طولانی‌ترین انیمیشن‌های تاریخ است

فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse با مدت زمان 140 دقیقه‌ای، یکی از  طولانی‌ترین فیلم‌های انیمیشنی تاریخ است. اکانت توییتری Cryptic HD QUALITY گزارش داد که این فیلم، 140 دقیقه یا 2 ساعت و 20 دقیقه طول می‌کشد.

پوست فیلم فلش

  • بودجه اختصاص یافته به The Flash بسیار کمتر از میزانی است که تصورش را می‌کنید

طبق گزارش CBC فیلم فلش با بودجه تقریبا 220 میلیون دلاری ساخته شده است. قبلا گزارش شده بود که برای ساخت این فیلم بودجه 300 میلیون دلاری خرج شده اما به‌نظر این مقدار کمتر از شایعات است. 220 میلیون دلار مبلغ کمی نیست و نسبت به فیلم‌های دیگر دی‌سی نظیر Birds of Prey (100 میلیون دلار) و Shazam Fury of the Gods (125 میلیون دلار) بیشتر است اما نسبت به فیلم Justice League به مراتب بودجه کمتری دارد. برای این فیلم بودجه 300 میلیون دلاری اختصاص یافته بود.

  • دست‌اندرکاران فیلم فلش معتقد هستند که مخاطبان جرم‌های ازرا میلر را فراموش خواهند کرد

طراح تولید فلش Paul Austerberry، معتقد است که بازی ازرا میلر روی صفحه نمایش باعث می‌شود ببیندگان رفتار خارج از صفحه این بازیگر را فراموش کنند. این طراح طی مصاحبه خود با CBC به این نکته اشاره کرد.

  • طبق شایعات جدید ممکن است یک شرور متفاوت در ریبوت Fantastic Four حضور داشته باشد

از زمانی که شایعه حضور Galactus در فیلم منتشر شد، نام Silver Surfer هم در کنار او به گوش می‌رسید. اکانت MyTimeToShineH در توییتر ادعا کرد که Terrax به جای Silver Surfer همراه با گالاکتوس در این فیلم حضور دارد. Alex Perez از The Cosmic Circus با ریتوییت این خبر، تایید کرد که این شخصیت یکی از افراد حاضر در فیلم خواهد بود و اشاره کرد که هرالدهای بیشتری در فیلم حضور دارند.

How 'Focus' star Margot Robbie told off Will Smith | EW.com

  • نقش مهمی در مارول به مارگو رابی پیشنهاد شده است

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که مارول به مارگو رابی، پیشنهاد بازی در نقش اصلی یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را داده است. به مارگو پیشنهاد شده تا نقش Sue Storm را در فیلم Fantastic Four بر عهده بگیرد. اگر این نقش را قبول کند، جز بازیگرانی خواهد بود که آثار شناخته شده‌ای در دی‌سی و مارول دارد. این بازیگر از سال 2016 عهده دار نقش Harley Quinn در Suicide Squad شد.

  • امکان ارائه پروژه انفرادی شخصیت Silver Surfer

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مارول قصد دارد از فیلم Fantastic Four برای ایجاد پروژه انفرادی شخصیت Silver Surfer استفاده کند. این شخصیت در فیلم Fantastic Four  حضور نخواهد داشت اما طرفداران می‌توانند یک اثر جداگانه با تمرکز بر Silver Surfer مشاهده کنند. این شایعات هنوز توسط مارول تایید نشده است.

  • زک اسنایدر فاش کرد که جوکر جرد لتو رابین را کشته است

بتمن در برابر سوپرمن تایید کرد که رابین مرده است. در حالی که بسیاری تصور می‌کردند رابین مرده Jason Todd است، اسنایدر فاش کرد این Dick Grayson بود که توسط جوکر به قتل رسید. طبق صحبت‌های زک، جوکر متوجه می‌شود که نقطه آسیب‌پذیر بتمن، رابین است، به همین دلیل او را منفجر کرده و می‌سوزاند. از آنجایی که ممکن است روزی این مرگ در اثر دیگری به تصویر کشیده شود، زک اسنایدر از ارائه جزئیات بیشتر پرهیز کرد.

Mila Kunis Says She Bathes Her Dogs More Than Her Children

  • بازیگر Mila Kunis شایعه حضور در نقش The Thing را رد کرد

این بازیگر طی حضور خود در برنامه The Late Late Show with James Corden مستقیما به این شایعه اشاره کرده و اعلام کرد در فیلم Fantastic Four حضور ندارد اما می‌داند چه کسی قرار است نقش Sue Storm یا The Thing را بازی کند.

  • جیمز گان در مورد کراس اوور احتمالی DCU/MCU صحبت کرده است

جیمز گان طی مصاحبه خود با Deadline گفت “فکر می‌کنم کراس اوور DCU/MCU حدودا 10 سال دیگر می‌تواند اتفاق بیفتد نه امروز زیرا ما فیلم‌های زیادی از DC داریم که باید منتشر کنیم. اما بله، فکر می‌کنم این کراس‌اور جالب باشد.”

  • ممکن است Pom Klementieff به دنیای دی‌سی بپیوندد

ستاره فیلم نگهبانان کهکشان در گفتگوی خود با Variety تایید کرد که با جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی در مورد پیوستن به این کمپانی گفتگوهایی داشته است اما هنوز هیچ چیز در مورد نقش او قطعی نیست.

  • جیمز گان چندین گزینه برای سوپرمن جدید دارد اما این گزینه‌ها شامل کریس پرت نمی‌شود

جیمز گان، مدیرعامل استودیوی دی سی تایید می‌کند کریس پرت، بازیگر نقش اصلی فیلم Superman: Legacy نخواهد بود. به عقیده گان، کریس با این نقش سازگاری ندارد، شاید اگر چند سال کوچک‌تر بود می‌توانست انتخاب مناسبی برای سوپرمن باشد.

Aquaman is now the biggest DC comic movie of all time at the box office -  Polygon

  • جیسون موموآ نمی‌داند چرا آکوامن تا این حد موفق بود

جیسون موموآ، ستاره آکوامن، اشاره می‌کند که از موفقیت فیلم 2018 خود شگفت‌زده شده است. در زمان انتشار این فیلم بسیاری از منتقدان فیلم را به دلایل مختلف مورد انتقاد قرار دادند. علیرغم ایرادات آکوامن، بازی موموآ نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد و موفقیت آن در گیشه به وضوح علاقه شدید مخاطبان را نشان داد. موموا هم بعد از موفقیت فیلم در گیشه متعجب شده است.

  • فیلم Guardians of the Galaxy از نسخه‌های قبلی خود عقب است

بررسی های اولیه برای Guardians of the Galaxy Vol 3 خوب به نظر می‌رسند اما در حال حاضر، قسمت جدید نگهبانان کهکشان همچنان از نسخه‌های قبلی خود عقب است. این فیلم در حال حاضر امتیاز 80 را در سایت Rotten Tomatoes کسب کرده، این عدد امتیاز پایینی نیست اما نسبت به فیلم‌های قبلی، ضعیف‌تر عمل کرده است. فیلم Guardians of the Galaxy محصول سال 2014 امتیاز 92 و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 محصول سال 2017 امتیاز 85 را کسب کرده‌اند.

JUSTICE LEAGUE: WARWORLD First Look Revealed; THE BOYS Star Jensen Ackles  Leads Cast As Batman

  • جنسن اکلس به انیمیشن Justice League: Warworld باز می‌گردد

جنسن اکلس صداپیشه نقش بروس وین/بتمن در فیلم انیمیشن آینده Tomorrowverse، Justice League: Warworld، خواهد بود. این انیمیشن در تابستان 2023 منتشر خواهد شد.

  • بازیگر Karen Gillan امیدوار است که با نقش Poison Ivy در ریبوت بتمن حضور داشته باشد

بازیگر Karen Gillian ستاره فیلم Guardians of the Galaxy علاقمندی خود به بازی در نقش Poison Ivy در دنیای دی سی جیمز گان را نشان داد. این بازیگر در طی مصاحبه خود با مجله Total Film به این نکته اشاره کرد که شخصیت Poison Ivy مورد علاقه اوست و از آنجایی که کار کردن با جیمز برای او لذت بخش بوده است، به نقش پیشنهاد شده جیمز گان پاسخ مثبت می‌دهد. البته مشخص نیست که جیمز گان برنامه ای برای شخصیت Poison Ivy در دنیای جدید دی سی دارد یا خیر.

The Boys' Gen V Spinoff Debuts Its First Major Supe: Meet Golden Boy

اخبار تلویزیونی

  • با Golden Boy آشنا شوید

اولین پوستر رسمی اسپین آف سریال The Boys با عنوان Gen V منتشر شد که ظاهر شخصیت Golden Boy را به تصویر می‌کشد. Gen V قرار است در سال 2023 توسط Prime Video منتشر شود.

  • فصل چهارم The Boys عجیب‌ترین کاری که آنتونی استار انجام داده را نشان می‌دهد

آنتونی استار ستاره سریال The Boys فاش کرد احمقانه‌ترین کاری که شخصیت Homelander تا به حال انجام داده، در فصل 4 نمایش داده می‌شود. در حالی که این شخصیت کارهای عجیب و غریبی زیادی در این سریال انجام داده است، آنتونی استار اشاره می‌کند که فصل 4 این مجموعه تلویزیونی عجیب و غریب‌ترین عملکرد او را نشان داده که متفاوت از اقدامات قبلی است.

  • هنوز کار Stephen Amell با دی‌سی تمام نشده است

بازیگر Stephen Amell اشاره می‌کند که ممکن است در پروژه‌های آینده دی‌سی نقش Oliver Queen را ایفا کند. این بازیگر در گفتگو با TVLine در مورد آینده Arrow در دنیای دی‌سی صحبت کرد. وقتی از او پرسیده شد که آیا دوران او به عنوان ابرقهرمان Arrow به پایان رسیده است، پاسخ داد : ” فکر نمی‌کنم.” باید منتظر شد و دید که آینده این شخصیت در دنیای دی‌سی به چه شکل رقم خواهد خورد.

  • اولین نگاه به طراحی بتمن در Batman: Caped Crusader

آمازون از طراحی شخصیت اصلی Batman: Caped Crusader رونمایی کرد. هنوز تاریخ انتشار یا لیست بازیگران Batman: Caped Crusader اعلام نشده است.

  • ظاهر Joe Locke نقش Billy Maximoff را در سریال آینده دیزنی پلاس بازی می‌کند

به نظر می‌رسد گزارش‌های جدید تایید می‌کنند که مارول یکی از شخصیت‌های اصلی WandaVision را برای سریال اسپین‌آف Agatha: Coven of Chaos انتخاب کرده است. اکانت توییتری Scarlet Witch Updates اسکرین شاتی اپلود کرد که در آن نام شخصیت Teen / Billy به چشم می‌خورد، به عقیده فن‌ها این شخصیت پسر Wanda Maximoff است و احتمالا Joe Lock هم برای همین نقش به سریال پیوسته است. در حالی که امکان حضور بیلی در Agatha: Coven of Chaos تایید شده است اما هیچ زمزمه‌ای در مورد اینکه آیا برادر دوقلویش تامی، ممکن است به او بپیوندد یا خیر وجود ندارد.

  • در جدیدترین قسمت سریال Superman & Lois شخصیت Jordan Kent از لباس خود رونمایی کرد

در فصل سوم سریال Superman & Lois شخصیت Jordan Kent قدرت‌های خود را تقویت می‌کند تا بتواند مانند پدرش به یک ابرقهرمان تبدیل شود. او در قسمت چهارم فصل سوم اولین لباس ابرقهرمانی خود را از پدر بزرگش دریافت می‌کند اما تا قسمت ششم آن را به تن نمی‌کند. ظاهر این لباس برخی از طرفداران را گیج کرد زیرا او لباس Superboy را نپوشیده بود اما یکی از طرفداران در توییتر اشاره کرد که لباس Jordan در این سریال نوعی ادای احترام به اولین لباسی است که توسط Clark Kent در Superman: American Alien پوشیده شده است.

Marvel's Spider-Man 2 prequel comic announced for Free Comic Book Day –  PlayStation.Blog

اخبار بازی ویدیویی

  • کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 معرفی شد

استودیوی Insomniac Games هنوز مشغول توسعه بازی Marvel’s Spider-Man 2 است و از طرفداران خواسته تا کمی بیشتر صبر کنند. این استودیو با مارول همکاری می‌کند تا برای Free Comic Book Day یک کمیک پیش درامد برای بازی منتشر کند. در این کمیک مایلز مورالس، پیتر پارکر و مری جین واتسون با The Hood روبرو خواهند شد، قهرمانی که توانایی‌هایش ریشه در جادو دارد. تاریخ انتشار کمیک برای 6 می تنظیم شده است.

اخبار کمیک

  • قدرت دستیار مرد عنکبوتی بسیار خطرناک است

دستیار جدید پیتر پارکر، Spider-Boy در شماره 8 کمیک Spider-Man از قدرت جدید خود رونمایی کرد. او می‌تواند به خاطرات پیتر پارکر دسترسی داشته باشد اما او از این قابلیت استفاده می‌کند تا متوجه شود مرد عنکبوتی کجا می‌رود. طبق تفکرات اسپایدر بوی، هر زمان که اسپایدرمن قصد انجام یک کار بی پروا را داشته باشد، می‌تواند از انجام آن جلوگیری کند. در واقع Spider-Boy یک پیوند روحی با پیتر پارکر دارد که به او اجازه می‌دهد از تجریبات و خاطرات او کمک بگیرد.

  • با تجهیزات جدید بتمن آشنا شوید

بتمن شماره 135 با نویسندگی Chip Zdarsky بتمن را در حالی که در تعقیب Red Mask است به سراسر مولتی‌ورس می‌فرستد. در طول این سفر به زمین‌های مختلف، بتمن با نسخه‌های دیگر خود، از جمله بروس وین که توسط آدام وست در مجموعه تلویزیونی بتمن در سال 1966 به تصویر کشیده شد و همچنین نسخه‌ای از بتمن فرانک میلر در Batman: The Dark Knight ملاقات می‌کند. برای متوقف کردن Red Mask، این دو بتمن لباس و تجهیزات جدیدی به نسخه دیگر خود می‌دهند که یکی از آن‌ها کمربند خاص بتمن Adam West است و دارک نایت لباس تازه و دستی روباتی به او می‌دهد.

Cult of Carnage: Misery #1 review

  • مارول به کارنیج یک میزبان جدید می‌دهد

پیش نمایش کمیک Cult of Carnage: Misery نشان می‌دهد که کارنیج به یک شامپانزه پیوند می‌خورد. در این پیش نمایش Liz Allan در آزمایشگاه Alchemax ایستاده و به صحبت‌های دانشمندی در مورد گونه جدید کارنیج گوش می‌دهد. سپس شامپانزه‌ای به نام Grace به او نشان داده می‌شود که میزبان جدید کارنیج است. شماره اول این کمیک در تاریخ 3 می منتشر شده و میزبان جدید کارنیج را به تصویر خواهد کشید.

  • حضور بتمن مایکل کیتون در جدیدترین کمیک بتمن

در حالی که در بتمن شماره 135، بروس وین در تعقیب یک شخصیت شرور خطرناک است، با شوالیه تاریکی مایکل کیتون برخورد می‌کند. او بدون آنکه وقت زیادی برای صحبت داشته باشد، برای تعقیب Red Mask به دنیای چند گانه باز می‌گردد. بتمن مایکل کیتون در فیلم فلش ( انتشار 16 ژوئن 2023) حضور دارد و حضور او در کمیک هم جالب است.

  • جوکر می‌تواند Superman ،Green Lantern و Aquaman را بکشد

شماره هشت کمیک The Joker: The Man Who Stopped Laughing داستان متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. در این سری جوکر به این نتیجه می‌رسد که از ضرب شتم شخصیت‌های خوب خسته شده است، بنابراین ماشینی را طراحی می‌کند که این ماشین، می‌تواند الگوهای امواج مغزی را خوانده و تشخیص دهد که یک شخص، آدم خوبی است یا نه. این ماشین سر قهرمانان را منفجر می‌کند در نتیجه کشتن شخصیت‌های نظیر Superman, Aquaman, Green Lantern, Plastic Man و … برای او کاری ندارد. در انتها جوکر با پخش سیگنال در تلویزیون، همه افراد خوب در سراسر دنیا را می‌کشد.

  • دی سی پسر جدید فلش را معرفی می‌کند

شماره 798 کمیک The Flash پسر جدید Wally West و Linda Park را معرفی می‌کند که Wade نام دارد. پس از تولد او به‌نظر می‌رسد Linda قدرت‌های خود را از دست می‌دهد.

  • شخصیت Peacemaker نفرت‌انگیزترین کاری که حاضر است برای صلح انجام دهد را فاش می‌کند

در پیش نمایش شماره اول کمیک Peacemaker Tries Hard نشان داده می‌شود که Christopher Smith حاضر است یک سطل کامل مدفوع بخورد تا به هدف خود دست یابد. در پیش نمایش کریستوفر اسمیت داخل یک سوپرمارکت بوده و با یکی از کارمندان آنجا صحبت می‌کند. وقتی از او در مورد لباس‌هایش پرسیده می‌شود، خود را Peacemaker معرفی می‌کند. یکی از مشتریان از او می‌پرسد که حاضر است برای صلح یک قاشق مدفوع بخورد؟ و کریس پاسخ می‌دهد که برای صلح حاضر است یک سطل مدفوع بخورد.

  • کمیک Invincible Iron Man فلز خاصی را معرفی می‌کند که می‌تواند با آدامانتیوم رقابت کند

شخصیت Feilong که کنترل شرکت تونی استارک را به دست گرفته، در این کمیک با فلزی جدید آشنا می‌شود که ویژگی‌های بسیار خاصی دارد. این فلز توسط پدر تونی کشف شده و چندین ویدیوی قدیمی در مورد آن فلز توسط Feilong پیدا می‌شود. این ویدیوها در واقع برای تونی ضبط شده بودند اما Feilong ترجیح داد به تنهایی کل آن‌ها را تماشا کرده و با این فلز شگفت انگیز آشنا شود.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.