بازی Marvel’s Avengers لباس‌های منتشر نشده‌ی MCU را فاش می‌کند

اطلاعات لو رفته از بازی Marvel’s Avengers چندین کاستوم منتشر نشده از MCU را نشان می‌دهد که ظاهرا به زودی وارد بازی می‌شوند. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

این اطلاعات به منزله‌ی یک آپدیت برای پلتفرم‌های Google Stadia, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S و رایانه‌های شخصی است که باعث می‌شود نسخه‌های ناتمام این لباس‌ها به بازی اضافه شوند البته متاسفانه این لباس‌ها در گوگل استادیا و کنسول‌‌ها قابل دسترسی نیستند اما در رایانه‌های شخصی نه تنها بازی‌کنان می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند بلکه از آن‌ها به صورت آنلاین استفاده کنند.

اکانت mmmmmmmmiller در توییتر اعلام کرده که تمام اطلاعات بالا و پایین را با استفاده از بروزرسانی 1.6 به بازی اضافه شده‌اند. اگرچه می‌توان این لباس‌ها را در بازی مشاهده کرد اما نشان‌دهنده‌ی محصول نهایی نیست زیرا بازی به‌طور کامل اجرا نشده.

در زیر می‌توانید این اطلاعات را مشاهده کنید.

avengers-mcu-skins

 

avengers-mcu-skins

در حال حاضر مشخص نیست که این لباس‌ها چه زمانی به‌طور رسمی منتشر می‌شوند اما می‌دانیم که استودیو Crystal Dynamics در حال کار بر روی آن‌هاست و به نظر می‌رسد تقریبا این کار به پایان رسیده است و باید خیلی زود منتظر انتشارشان باشیم.

علاوه‌بر این کاستوم ها اطلاعات دیگری نیز به بیرون درز کرده بنابراین اگر می‌خواهید هالک را با یک کلاه گاوچرانی ببینید حتما پیج mmmmmmmmiller را در توییتر چک کنید.

بازی Marvel’s Avengers در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ منتشر و با بازخورد‌های بسیار منفی از سمت منتقدین و طرفداران روبرو شد. هرچند که پشتیبانی استودیوی سازنده آن از بازی تا حد زیادی قابل قبول بوده، اما چنین امری برای حفظ کردن کیفیت یک اثر آن هم با برچسب اسمی «انتقام‌جویان» کافی نبوده. میانگین نمره این بازی از بین ۹۱ نقد عدد ۶۷ بوده که نشان دهنده شکست بد آن است.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.