مگنتو بابت قتل یکی از جهش یافته ها محاکمه خواهد شد

the_trial_of_magneto_header

بنظر می‌رسد مارول قصد دارد تا در خط داستانی جدیدش، یکی از جهش یافته‌های مردان ایکس را بکشد و مگنتو(Magneto) را بابت آن محاکمه کند. با ما در کافه کمیک برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

مارول اخیرا جلد رسمی سری کمیک The Trial Of Magneto را منتشر کرده. نویسنده‌ی این سری Leah Williams بوده و  Lucas Werneck تصویرگری آن را برعهده داشته. این کمیک 5 نسخه‌ای به حوادث پیرامون Hellfire Gala می‌پردازد. گفتنی هست که این مجموعه از لحاظ محتوایی تا حدی به X-Corp و Reign Of X می‌پردازد.

the trial of magneto

کاور اولین نسخه‌ی کمیک The Trial Of Magneto کاری از Valerio Schiti

 

داستان به این صورت هست که یکی از جهش یافته‌ها در مراسم Hellfire Gala به قتل می‌رسد. در این حین مگنتو تحت بازرسی و محاکمه قرار گرفته و تیم X-Factor به جستجو و تحقیق می‌پردازد. این ماجرا می‌تواند عواقب بسیار ناگواری را داشته باشد؛ نه فقط برای مگنتو بلکه برای کراکوآ (Krakoa) و تعاملش با جهان مارول (جهانی که تمامی قهرمانان مارول در آن زندگی می‌کنند).

 لی ویلیامز(نویسنده کمیک) درباره این اتفاق گفت:
“از چه زمانی مگنتو به دولت و حکومت اجازه داده تا بین خودش و عدالت قرار بگیرد؟ در کراکوآ، بهشت و خانه‌ی امن جهش یافته‌ها، سرانجام آرزوی سخت مگنتو برای دیدن مردمش در صلح و شکوفایی بالاخره به وقوع پیوسته. اما وفاداری مگنتو در گذر زمان بیشتر نمی‌شود. بعد از Hellfire Gala، وقتی مگنتو متوجه می‌شود که حتی این بهشت هم می‌تواند سرشار از دروغ باشد، محاکمه‌ی او شروع می‌شود.”

لوکاس ورنک، تصویرگر این مجموعه اضافه کرد :
“مشتاقانه منتظر کار با لی و این پروژه هستم. لی در نوشتن خود حساسیت بسیاری نشان می‌دهد و می‌تواند داستان‌هایی مرموز و سرگرم کننده برای مخاطبین بنویسد. به همین علت فکر می‌کنم که او برای نوشتن این داستان بسیار عالی هست. دعوت شدن به این پروژه و بخشی از آن بودن مثل یک رویاست.”

این کمیک از 18 آگوست توسط Marvel Comics به فروش می‌رسد.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع : CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.