بازی کردن با سوپرمن در قسمت دوم از فصل هفتم فورتنایت

سوپرمن در فورتنایت

فصل ۷ از قسمت دوم فورتنایت (Fortnite) از راه رسید. با کافه کمیک همراه باشید تا با ویژگی‌های جالب این فصل و بخش کمیکی آن که شامل سوپرمن در فورتنایت می‌شود، بیش‌تر آشنا شویم.

همان‌طور که از قبل صحبت‌اش شده بود، در این فصل، جزیره‌ی آپولو در تمامی جبهه‌ها توسط بیگانگان محاصره شده و بشقاب پرنده‌هایی که در آسمان پرواز می‌کنند، قطعا فرازمینی‌های مهربانی که می‌شناختیم نیستند اما ناگهان از نقاط دور کیهان یک ابرقهرمان وارد میدان جنگ می شود!

ابرقهرمانی که به آن اشاره کردیم سوپرمن از دنیای دی‌سی است که موقتا از مبارزه با جرم و جنایت در متروپلیس فاصله گرفته تا به بازیکنان بتل رویال شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در مقابل مهاجمان زمین کمک کند. مرد پولادین نیز به ریک (Rick) از Justin Roiland و سری انیمیشن Rick and Morty می‌پیوندد که این دو پوسته (Skin) هنوز در دسترس نیستند و مدتی باید منتظرشان بمانیم.

سوپرمن در فورتنایت

مانند فصل‌های گذشته، مرد پولادین و لباس‌های مختلفش برای کسانی که Battle Pass فعلی را خریداری کرده‌اند قابل دسترسی است اما همان‌طور که گفتیم باید کمی صبر کنید. شما می‌توانید لباس خود را به عنوان یک کریپتونی در ماه آگوست به تن کنید.

بنابراین این یک انتظار کاملا ارزشمند بوده، خصوصا این که سوپرمن در فورتنایت برخلاف اکثر شخصیت‌های این بازی، یک گیم‌پلی زیبا را با شنل قرمزش ارائه می‌دهد. او می‌تواند با انتخاب لباسی از کمد لباس‌ها که به عنوان گلایدر عمل می‌کند، در میدان مسابقه قادر به پرواز باشد. البته مشخص نیست که اپیک گیمز از چه چیز‌های دیگری رونمایی خواهد کرد، فقط باید منتظر ماند و دید!

منبع: Wegotthiscovered

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.