Matt Damon حضور مرموز خود در Thor: Love and Thunder را تایید کرد

Matt Damon حضور مرموز خود در Thor: Love and Thunder را تایید کرد

مت دیمن اخیرا طی مصاحبه‌ای، بازگشت‌اش به چهارمین قسمت از فیلم‌های Thor را تایید کرده. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

پس از اینکه تایکا وایتیتی (Taika Waititi) مسئولیت ساخت قسمت سوم Thor را برعهده گرفت، فرنچایز ثور یک انقلاب عظیم را تجربه کرد که سرشار بود از صحنه‌های کمدی و اکشن‌های خوب. یکی از بامزه‌ترین صحنه‌های فیلم، دقیقا در همان دقایق اولیه اتفاق می‌افتد که لوکی (Loki)، خود را به‌عنوان اودین (Odin) جا زده و نمایشی برپا کرده. نمایشی درباره‌ی فداکاری خود در Thor: The Dark World. در این نمایش، مت دیمن مسئولیت نقش لوکی و به تصویر کشیدن فداکاری‌اش را برعهده داشت.

این صحنه که کمتر از پنج دقیقه طول کشید، تبدیل به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین سکانس‌های فیلم Thor: Ragnarok شد و این گمانه‌زنی‌ها برای هواداران ایجاد شد که آیا دیمن و باقی اعضای آن نمایش در قسمت چهارم ثور بازخواهند گشت یا خیر؟ به‌واسطه‌ی تصاویری که از محل فیلم‌برداری Thor: Love and Thunder منتشر شده بود، این موضوع تاحدودی تایید شد که دیمن و دیگر اعضا مجددا بازخواهند گشت و وایتیتی از آن‌ها استفاده می‌کند. در پی همین ماجرا، دیمن مصاحبه‌ای داشته با رسانه‌ی Sirius XM که در طی آن گفته:

«دیگه نمی‌دونم این یه راز هست یا نه، چون دیگه همه درباره‌اش می‌دونن. من برای فیلم‌برداری رفتم اونجا. من اول فکر کردم که این اطلاعات رو بیرون کشیدن، بعدش فهمیدم که نه، خبرنگارها و پاپاراتزی‌ها ازمون عکس گرفتن و پخش کردن که داشتیم چیکار می‌کردیم. ما یه‌جورایی داشتیم همون نقش‌هایی که توی قسمت قبل بازی کرده بودیم رو دوباره بازی می‌کردیم. شخصیت‌های لوکی و ثور رو. تایکا ما رو برگردوند تا همون شوخی رو دوباره تکرار کنیم، البته با یکم تغییرات و به‌روز رسانی‌ها»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.