بتمن: یکی از اعضای پرندگان شکاری به گاتهام باز خواهد گشت

همانطور که Bat Family در آغاز دوران Infinite Frontier کمی پراکنده شده و مثل قبل نیست، یک قهرمان آشنا با ماموریتی جدید به شهر گاتهام برمی‌گردد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

هشدار اسپویل برای داستان Huntress در کمیک‌های Detective Comics شماره‌ی ۱۰۳۵ (از DC)

در دوران Infinite Frontier بتمن و متحدانش کمی از هم فاصله گرفته و در حال فرار از قانون دیده شده‌اند. زیرا شهردار جدید گاتهام تصمیم گرفته که نیروهای پلیس بیش از اندازه به Caped Crusader (لقب بتمن) کمک و در کار او دخالت کنند. در این بین که Bat Family سعی می‌کنند تا به یک شرایط عادی جدید برسند، یک متحد قدیمی و مبارز جرم و جنایت رسما برای اولین بار در Infinite Frontier حضور پیدا کرد. او یعنی هلنا برتینلی (Huntress) با هدف انتقام به خیابان‌های گاتهام بازگشته.

Huntress

هلنا از زنی به نام مری ناکس که در قسمت نامناسبی از گا‌تهام ساکن بود مراقبت می‌کرد. مری شش بار در زندگی‌اش دزدیده شده‌بود و برای بار هفتم هم اگر هلنا به موقع نمی‌رسید و از اتفاق بدی که قرار بود رخ بدهد جلوگیری نمی‌کرد، فقط خدا می‌دانست که چه چیزی در انتظار مری هست. هلنا به مری هشدار داده‌بود که بیرون رفتن‌های شبانه‌اش می‌تواند برای او دردسرساز باشد اما مری دوست نداشت تا در محل زندگی‌اش با ترس زندگی کند پس به حرف هلنا گوش نکرد. سه ماه بعد هلنا متوجه شد که مری در کوچه پس کوچه‌های گاتهام به قتل رسیده و آن لحظه به خودش قول می‌دهد تا انتقام خون مری را بگیرد و تصمیم دارذ این کار رو با ردیابی تلفن همراه مری انجام بدهد.

برخلاف بسیاری از اعضای Bat Family، هلنا برای رسیدن به عدالت به چیزی متعهد نیست و از قانون نکشتن پیروی نمی‌کند که اغلب او را در تضاد با شوالیه‌ی تاریکی می‌دانند. او دختر پول‌دارترین و قدرت‌مندترین مافیای شهر گاتهام بود. پدر هلنا همراه مادرش توسط یک گروهک اوباش در گاتهام به قتل رسیدند. او با استفاده از ثروت خانوادگی به دور دنیا سفر کرد و آموزش‌های لازم برای تبدیل شدن به یک قاتل کشنده را آموخت و سلاح او یک تیر و کمان خوش‌دست بوده. او تمام زندگی خود را صرف انتقام گرفتن کرده.

Huntress

Huntress (شکارچی) اخیرا زندگی پیچیده‌ای داشته. غیبت او در شروع دوران New 52 تنها به دلیل ظاهر شدن هلنا به عنوان بخشی از سازمان مخفی Spyral و کار کردن با دیک گریسون بعد از بازنشستگی موقتی از شخصیت Nightwing بود. پس از ترک Spyral و در آغاز دوران تولد دوباره‌ی DC، او باز لباس شکارچی را می‌پوشد و متوجه می‌شود که مادرش ترتیب قتل عام خانواده‌اش را ترتیب داده و مرگ خودش را جعل کرده‌بود. مشخص نیست که چه مقدار از این وقایع همچنان مربوط به دوران Infinite Frontier باشد اما هلنا دوباره به عنوان شکارچی بازگشته و انتقام تنها چیزی هست که به آن فکر می‌کند.

بدون آن‌که بقیه‌ی متحدان همیشگی خود در پرندگان شکاری و یا Bat Family را در کنارش داشته‌باشد به نظر می‌رسد که این بار شکارچی در حالی انتقام‌جویی جدیدی را شروع کرده که فقط خودش تنها همراه او هست. هلنا کاملا هوشیار و آماده هست تا ابرقدرت‌های خود را با قیمتی تاریک به‌دست آورد. یکی از دلایل چنین اتفاقی ماموریت انتقام مری هست. هلنا در بیشتر مواقع تنها بوده، حتی زمانی که با پرندگان شکاری و یا Bat Family کار می‌کرده. این بار نیز او برای این قصاص خونین تنها کار کردن را انتخاب کرده.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.