• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • مارول آخرین راز سنگ‌ های بی‌ نهایت را در کمیک Avengers فاش می‌کند

مارول آخرین راز سنگ‌ های بی‌ نهایت را در کمیک Avengers فاش می‌کند

کمیک Avengers Annual شماره‌ی یک، آخرین راز سنگ‌های بی‌نهایت را در حالی فاش می‌کند که کاپیتان آمریکا و آیرون‌من را در مقابل دشمن جدیدی قرار می‌دهد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

آخرین داستان در Infinite Destinies مربوط به دو تن از انتقام‌جویان هست که با یک حریف جدید و خطرناک مبارزه می‌کنند.

کمیک Avengers Annual شماره‌ی یک، نوشته شده توسط جِد مک‌کی (Jed Mackay) و تراول فورمن (Travel Foreman)، کاپیتان آمریکا و آیرون‌من را در مقابل یکی از دارندگان جدید سنگ‌های بی‌نهایت قرار می‌دهد. با این حال، اتفاق خوشایندی برای این دو نخواهد افتاد زیرا این نبرد آسان نخواهد‌ بود. همچنین این داستان احتمالا آخرین راز سنگ‌های بی‌نهایت و مالکان جدید آن‌ها را فاش کند.

Avengers Annual

Avengers Annual

مک‌کی در بیانیه‌ای گفت:

«ما با این یکی می‌تونیم همه چیز در دنیای بزرگ مارول رو حس کنیم. خیلی هیجان‌انگیزه که ببینیم سنگ‌های بی‌نهایت در اشکال جدیدی ظهور می‌کنن و نقاط مختلف جهان رو لمس می‌کنن. چه کسی از بین ستاره‌ها میزبان جدید این سنگ‌ها می‌شه؟ اگه نظر منو بخوای آوردن بلک کت (Black Cat) و دنیاش به این داستان جالب بود اما کار کردن با آیرون‌من، انتقام‌جویان، نیک فیوری و دارو دسته‌اش هم باحاله. من واقعا برای مردم هیجان‌زده هستم که ببینند INFINITE DESTINES چه چیزهایی را به عنوان رویداد سالانه ارائه می‌دهد!»

در خط داستانی Infinite Destinies قهرمانان مختلفی با موجوداتی که دارای سنگ‌های بی‌نهایت هستند می‌جنگند، مانند مردعنکبوتی که با یکی از دشمنان کاپیتان مارول در حال نبرد هست و کاپیتان آمریکا نیز با دشمن جدیدی به نام Overtime می‌جنگد. علاوه‌بر خط داستانی اصلی یک داستان فرعی به نام Infinite Fury وجود دارد که توسط مک‌کی و خُوان فریرا (Juan Ferreyra) نوشته شده که شامل تلاش نیک فیوری برای یافتن نگه‌دارندگان فعلی سنگ‌هاست. همچنین Infinite Destinies ممکن به برخی از قسمت‌های کمیک بلک کت نیز مربوط شود که آن هم توسط مک‌کی نوشته شده.

کمیک Avengers Annual شماره‌ی یک در ماه آگوست از سوی مارول آماده‌ی فروش می‌شود.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.