• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • شایعه بازگشت Kirsten Dunst در فیلم جدید مردعنکبوتی دوباره جان گرفته

شایعه بازگشت Kirsten Dunst در فیلم جدید مردعنکبوتی دوباره جان گرفته

مجددا شایعات بازگشت کریستن دانست (Kirsten Dunst) به فیلم Spider-Man: No Way Home جان گرفته‌اند. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

به تازگی رسانه‌ی Games Rader از توییتی گزارشی منتشر کرده مبنی بر اخبار جدیدی درباره توبی مگوآیر (Tobey Maguire) و کریستن دانست و این موضوع منجر به داغ شدن دوباره‌ی شایعات بازگشت این دو بازیگر محبوب سه‌گانه مرد عنکبوتی (Spider-Man) شده. همان‌طور که در آن توییت گفته شد، آسکیا وان لینگ جیکوب (Askia Won-Ling Jacob) در وب‌ سایت IMDB به‌عنوان مشتری شخصی کریستین دانست برای فیلم Spider-Man: No Way Home نام گرفته؛ البته نکته‌ی قابل توجه، حذف شدن این اطلاعات از روی IMDB هست.

باید به این مسئله توجه داشت که اطلاعات و معرفی‌هایی که روی وب سایت IMDB قرار می‌گیرند، دارای شکل و شمایل جدی‌ای نیستند، چراکه امکان تغییر آن‌ها توسط کاربران وب سایت وجود دارد، به همین خاطر نباید چنین چیزهایی را مهر تاییدی بر این موضوعات قرار داد. لازم به ذکر هست که بدانید آسکیا، در پروژه‌های قبلی مارول (Marvel) مانند مرد آهنی ۲ (Iron Man 2) و دیگر پروژه‌ها حضور داشته، اما این تجربیات دلیلی بر حضور مجددش در جدیدترین قسمت Spider-Man نیست. اگر به پروژه‌های این خانم در MCU نگاهی بیاندازیم، آن چیزی که توجه‌مان را به خود جلب می‌کند، همکاری همیشگی او با ساموئل ال جکسون (Samuel l Jackson) هست.

Spider-Man: No Way Home

شاید تا الان پرحاشیه‌ترین و مورد انتظارترین فیلم از Spider-Man همین نسخه‌ای باشد که همگی‌مان این روزها درباره‌اش می‌خوانیم.

 

 

اما تمام این صحبت‌ها و حواشی چه معنایی دارد؟ امکان حضور خانم آسکیا در قسمت جدید مرد عنکبوتی وجود دارد، ولی نباید با این شایعه‌ای که در فضای مجازی شکل گرفته، به‌عنوان یک حقیقت و خبر تایید شده رفتار کرد، بخصوص پس از اینکه بازیگران قدیمی فیلم‌های مرد عنکبوتی حضور خودشان در این پروژه را تکذیب کردند. برای مثال در مصاحبه‌ای که به تازگی پخش شده، بدون آنکه از اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) درباره‌ی حضورش سوال شود، در این باره گفته:

«من همه‌ی شایعه‌ها رو درباره‌ی همه چیز شنیدم و می‌دونم، اما راستش رو بخواید، به‌عنوان یه طرفدار، فقط یه طرفدار، ایده‌ی خیلی جالبی‌ئه (که هر سه بازیگر مرد عنکبوتی حضور داشته باشند). اما همونطور که قبلا گفتم… راستش اصلا دوست ندارم مسئولیت ناامید کردن افراد رو به من بدن، ولی این موضوع چیزی نیست که درباره‌اش باهام صحبتی شده باشه یا ازم درخواستی کرده باشن؛ ولی با این اوصاف، هیچ وقت نگو هیچ وقت.»

از طرفی دیگر آلفرد مولینا (Alfred Molina) حضور خود به‌عنوان دکتر اخطاپوس (Doctor Octopus) را تایید کرده و گفته:

« موقع فیلم‌برداری هیچکس حق نداشت راجع بهش صحبت کنه، چون قرار بود یه راز خیلی بزرگ باشه. با این حال خبرش سراسر اینترنت پخش شد و من خودم رو اصلا یه آدم راز نگه‌دار نمی‌دونم.»

هنوز که هنوز هست، این شایعات بی‌پاسخ مانده‌اند و هیچ یک از عوامل مهم فیلم، صحبتی درباره‌ی آن‌ها نکرده؛ البته طبیعی‌ست که تا زمان انتشار اولین تریلر فیلم، همه‌ی این مسائل یک راز بزرگ باقی بمانند، تا هیجان انتظار بیشتر و بیشتر شود.

نظر شما چیست؟ بنظرتان مارول به بازیگران قدیمی بازمی‌گردد تا یک فیلم مرد عنکبوتی حماسی را به هواداران این شخصیت، هدیه دهد؟ برایمان بنویسید.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.