ساخت و پخش سریال My Adventures With Superman اعلام شد

ساخت و پخش سریال My Adventures With Superman اعلام شد

پس از مدت‌ها، سوپرمن (Superman) قرار است تا در یک سریال انیمیشن جدید حضور پیدا کند. با کافه کمیک برای ادامه‌ی این خبر همراه باشید.

کمپانی Warner Bros سفارش ساخت دو فصل از سریالی با محوریت سوپرمن را، به نام My Adventures With Superman برای پخش در شبکه‌ی HBO Max و Cartoon Network داد. سریال قرار است محتوایی اکشن، کمدی و رمانتیک را با حضور سوپرمن و لوئیس لین (Lois Lane) برایمان به ارمغان بیاورد، که علاوه بر این دو نفر همیشه حاضر در صحنه، این بار دوست نزدیکشان، جیمی اولسن (Jimmy Olsen)، نیز حضور خواهد داشت. موضوع اصلی داستان، شروع فعالیت این سه نفر و تلاش آن‌ها برای پی بردن به توانایی‌هایشان به‌عنوان یک تیم خبری و پژوهشی در رسانه‌ی Daily Planet هست.

ایمی فریدمن (Amy Friedman)، رئیس بخش برنامه‌ی کودک و خانواده‌ی Warner Bros، درباره‌ی سریال گفت:

«سوپرمن طی این سال‌ها به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی در جهان باقی مونده. این نسخه‌ی جدید که اثر تیم انیمیشن‌سازی Warner Bros هست، نسخه‌ا‌ی مدرن‌تر و قابل حس‌تر از کلارک کنت را در کنار لوئیس لین شجاع و باهوش به تصویر می‌کشد که جفتشون مشغول به انجام دادن‌ کارهایی برای تبدیل شدن به انسان‌هایی بالغ هستند و قصد نجات دنیا رو دارن.»

سریال به‌عنوان اثری توصیف شده، که متصل کننده‌ی دوران کودکی به بزرگسالی‌ست. دورانی که کلارک، هویت مخفی خود را به‌عنوان سوپرمن شکل می‌دهد، و با آغوشی باز، پذیرای مسئولیت قهرمان متروپلیس بودن است،  در همین حین لوئیس لینی حضور دارد که به ستاره‌ی خبرنگار تحقیقاتی تبدیل می‌شود و همچنین جیمی اولسن با عکس‌هایش، او را در این مسیر یاری می‌کند.

سریال قرار است تا علاقه‌مند شدن کلارک و لوئیس، ماجراجویی‌هایشان، درگیری با دشمنان و کشف معنای سوپرمن و لوئیس لین بودن را برای مخاطبین به تصویر بکشد. صداپیشگی کلارک کنت/سوپرمن را جک کوئید (Jack Quaid) از سریال The Boys و صداپیشگی لوئیس لین را آلیس لی (Alice Lee) بر عهده‌ دارند. سم رجیستر (Sam Register)، رئیس Warner Bros. Animation و Cartoon Network Studios درباره‌ی سریال گفته:

«همکاری کردن با HBO Max و Cartoon Network برای روی کار آوردن قهرمان‌های بیشتر از دی سی (DC) با فرم‌های جدید و خلاقانه بسیار عالی بوده. بعد از مدت‌ها این اولین سریال انیمیشن سوپرمن هستش و ما می‌خواهیم تا داستان سوپرمن رو از طریق سه نفر کلارک، لوئیس و جیمی تعریف کنیم که رابطه‌شون در طی سریال، هرچه قدر که بیشتر شخصیت تک تک‌شون رو می‌شناسیم و توی داستان باهاشون همراه می‌شیم، غنی‌تر و درگیرکننده میشه.»

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال جدید چیست؟ از طرفداران مرد پولادین هستید؟ برایمان بنویسید.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.