سوپرمن، بتمن و Beast Boy را چگونه در بازی Fortnite پیدا کنیم

Beast Boy، Clark Kent و Armored Batman را چگونه در بازی Fortnite پیدا کنیم

چالش سوپرمن در بازی FORTNITE بالاخره فعال شده و حال بازیکنان سوالات زیادی درباره‌ی محل حضور تعدادی از شخصیت‌ها دارند. با کافه کمیک همراه باشید تا محل قرارگیری تمامی شخصیت‌ها را به شما نشان دهیم.

ممکن است برخی از شما مشغول تجربه‌ی جدیدترین چالش بازی Fortnite باشید و متوجه شده باشید که برخی از شخصیت‌های دی سی (DC) مانند Clark Kent یا Armored Batman حضور دارند، اما نمی‌توانید که مکان آن‌ها را روی نقشه پیدا کنید. به‌همین دلیل ما در ادامه قصد داریم تا محل قرارگیری‌ همه‌شان را برای‌تان نمایان کنیم. آن چیزی که درباره‌ی هرکدام از این شخصیت‌ها، چالش برانگیز است، این است که در زمان محدودی باید ماموریت‌هایی را برای هرکدام از آن‌ها انجام دهید و همین‌جاست که دانستن اینکه هرکدام‌شان کجا هستند، کمک‌تان خواهد کرد.

محل حضور کلارک کنت

اگرکه به‌دنبال پیدا کردن کلارک کنت هستید، به‌صورت خیلی دقیق و واضح او را روی سقف یا داخل مزرعه‌ی فلز (Steel Farm) که در نقشه با علامت آبی مشخص شده‌ست، پیدا خواهید کرد. برای اینکه ماموریت کلارک را شروع کنید، به او نزدیک شده و مانند هر NPC دیگر با او صحبت کنید تا یک ماموریت، با مدت زمانی کوتاه را بهتان پیشنهاد دهد. همچنین در تصویر پایین می‌توانید نمایی بهتر از مکان مورد نظر داشته باشید.

محل حضور بتمن زره‌پوش

برای پیدا کردن شوالیه تاریکی لازم است تا خود به کنار سفینه‌ی فضایی داخل بازی، در منطقه‌ی southern Dirty Docks برسانید. بتمن در کنار یک کانتینر فلزی مخصوص ایستاده است که می‌توانید در تصویر پایین مشاهده‌اش کنید. درست مانند کلارک، برای اینکه ماموریت او را شروع کنید، باید سر صحبت را با او باز کنید.

محل حضور Beat Boy

برای پیدا کردن سومین شخصیت دی سی که در بازی حضور دارد و باید با مکالمه‌ی با آن، ماموریت‌اش را شروع کنید، به محلی مراجعه کنید که روی نقشه برای‌تان علامت‌گذاری شده‌ست. منطقه‌ی Weeping Woods غربی، روی پل. مانند دو شخصیت بالا نیز تصویر زیر را قرار دادیم تا یافتن شخصیت برای‌تان راحت‌تر شود. اما نکته‌ای که باید گفته شود این است: پس از اینکه حداقل پنج ماموریت را برای هرکدام از این سه شخصیت انجام دادید، سه آیتم Superman Shield Spray، Clark Kent skin و ایموت Call to Action emote بهتان داده می‌شود که کارتان را در پیشروی بخش داستانی بازی، آسان می‌کند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Inverse

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.