• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • رییس استودیوی سونی: بعد از دیدن ونوم ۲ دل‌تان برای مرد عنکبوتی تنگ نخواهد شد

رییس استودیوی سونی: بعد از دیدن ونوم ۲ دل‌تان برای مرد عنکبوتی تنگ نخواهد شد

رییس استودیوی سونی موشن پیکچرز در مصاحبه‌ای گفت که بعد از دیدن فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage)، دیگر دل‌تان برای مردعنکبوتی تنگ نمی‌شود. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

از زمان همکاری سونی پیکچرز (Sony Pictures) و استودیوی مارول در زمینه‌ی فیلم‌های مردعنکبوتی با بازی تام هالند، همیشه این سوال وجود داشت که چگونه فیلم‌هایی مانند ونوم و مشابه آن به این پروژه‌ها مربوط می‌شوند. صحنه‌های نشان داده‌شده در تریلر فیلم Morbius که به نوعی ارتباط این فیلم با MCU را نشان می‌دهد، بیش‌تر از همیشه ذهن طرفداران را درگیر کرده زیرا تاکنون فیلم‌های استودیوی سونی ارتباطی با کوین فایگی یا استودیوی مارول نداشته‌اند. رییس گروه سونی موشن پیکچرز، سنفورد پانیچ (Sanford Panitch) پس از دیدن فیلم Venom: Let There Be Carnage می‌گوید: احتمالا دل‌تان نخواهد که مرد عنکبوتی جزئی از این فیلم‌ها باشد.

پانیچ در گفتگوی جدیدی با Variety گفت: ما واقعا به ۹۰۰ شخصیتی که از اسپایدر-ورس (دنیای عنکبوتی) در اختیار داریم نگاه نمی‌کنیم. ما یک دنیای مارول داریم و خب حجم شخصیت‌های ما بسیار زیاد است. منتظر بمانید تا ونوم بعدی را ببینید، احتمالا دیگر دل‌تان برای مرد عنکبوتی تنگ نمی‌شود.

او کمی مکث کرد و ادامه داد: «البته اگر آن‌ها همدیگر را ملاقات کنند جذاب خواهد بود نه؟!» او در ادامه افزود که می‌دانیم داریم چیکار می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته. البته با دیدن Spider-Man: No Way Home می‌توانید این موضوع را کمی واضح‌تر درک کنید.

مدت‌هاست که هواداران بر اساس شایعات این تئوری را ادامه می‌دهند که فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست در واقع یک اسپایدر-ورس خواهد بود. کوین فایگی رییس استودیوی مارول قبلا تایید کرده بود که دکتر استرنج در این فیلم حضور دارد و دری به سوی دیگر جهان‌ها خواهد بود. گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حضور بازیگران قبلی مرد عنکبوتی در این فیلم نیز وجود دارد.

توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، دو بازیگر قبلی شخصیت مرد عنکبوتی با وجود برخی تکذیب‌ها، هنوز هم شایعه‌ی حضورشان در این فیلم وجود دارد. ستاره‌ی این فیلم تام هالند شخصا هیچ احضار نظری نکرده اما آلفرد مولینا تایید کرد که در این فیلم حضور دارد و بار دیگر شاهد شخصیت دکتر اختاپوس خواهیم بود. کسی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان این شخصیت شرور در فیلم مرد عنکبوتی ۲ بازی کرد.

با وجود شایعات بسیار زیاد در مورد این فیلم، شاید ارتباط‌هایی با ونوم و موربیوس نیز وجود داشته باشد. قسمت دوم فیلم ونوم در تاریخ ۲ مهر و قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی تام هالند در تاریخ ۱۷ آذر اکران می‌شوند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.