اولین تصویر از سریال مورد انتظار Peacemaker منتشر شد

اولین تصویر از سریال Peacemaker منتشر شد

بالاخره بعد از چندین ماه اولین تصویر رسمی به‌همراه اطلاعاتی از سریال Peacemaker منتشر شد. با کافه کمیک همراه باشید.

زمانی که صحبت از داستان‌گویی برای شخصیت‌های یک فیلم یا سریال به میان می‌آید، مشخص کردن نحوه‌ی روایت کاراکترها و شخصیت‌پردازی‌شان، اگرکه کاملا منفی یا کاملا مثبت باشند، کار نسبتا راحتی‌ست؛ اما داستان از آنجایی سخت می‌شود که با یک شخصیت منفی-مثبت یا به اصطلاح خاکستری طرف هستیم. شخصیت Peacemaker دقیقا یکی از همان افراد بوده و هست؛ هم در کمیک‌های دی سی و سریال مخصوص خود که قرار است بین دی تا بهمن ماه ۱۴۰۰ از شبکه‌ی HBO Max اکران شود. کاراکتر Peacemaker قرار است تا در ابتدا به‌واسطه‌ی فیلم The Suicide Squad از جیمز گان (James Gunn) به نمایش گذاشته شود و سپس سریال هشت قسمتی اختصاصی خود را تجربه خواهد کرد. گان مسئولیت نگارش داستان تمام قسمت‌های سریال را برعهده داشته و درباره‌ی Peacemaker گفته‌ست:

«اون یه عوضی به تمام معناست. اصلا آدم خوبی نیست، اما در عین حال بامزه‌ترین لباسی رو داره که شما می‌تونید توی زندگی‌تون ببینید»

گان برای توصیف شخصیت Peacemaker به جمله‌ی معروف او اشاره کرده: «من فقط دنبال صلح‌ام. مهم نیست چندتا زن و بچه و باید بکشم که به‌دست بیارمش». شاید همین تفکر جالب و کمتر شناخته‌ شده‌ی Peacemaker است که گان را وادار کرده نه تنها او را برای اولین بار به یک فیلم وارد کند، بلکه برایش یک سریال مجزا بسازد. یکی از نکات مهمی که درباره‌ی داستان سریال گفته شده‌ست، این است که Peacemaker در جهان بتمن (Batman) و سوپرمن (Superman) و باقی اعضای دی سی حضور دارد، اما سریال به مسائل جدی‌تری در جهان خواهد پرداخت و کمتر شاهد صحنه‌ها و سکانس‌های علمی-تخیلی خواهیم بود. گان در این باره گفته:

«اون بخشی از مردم جهان شناخته میشه که عملکرد و تفکراتش خیلی بحث برانگیزن و سریال قراره توی موقعیت‌هایی اونو قرار بده که دست به تصمیم‌های خاص براساس تفکرات خودش بزنه. تصمیم‌هایی که اونو وادار می‌کنن تا دنیا رو از دید واقعی‌ خودش نگاه کنه»

جان سینا (John Cena) به‌عنوان بازیگر این شخصیت در توصیف کاراکتر خود گفته:

«این آدم که شخصیت به‌شدت منفی، ناجالب و یک عوضی‌ئه. اما چرا؟ اینکه خیلی بده! سریال قراره به این موضوع ورود کنه که چی شده که یک چنین آدمی در جهان خلق شد»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Empireonline

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.