تریلر گیم‌پلی از مرد عنکبوتی در بازی Marvel Future Revolution منتشر شد

در تریلر تازه منتشر شده، می‌توانید یک نگاه اجمالی به نحوه‌ی مبارزه و تار زدن شخصیت مرد عنکبوتی در این بازی جهان باز و نقش‌آفرینی موبایلی داشته باشید. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

 

مارول تاکنون در بازی‌های ویدیویی بسیاری ورود کرده از جمله بازی‌هایی که مربوط به سیستم‌عامل‌های موبایلی هستند. یکی از پروژه‌های بلند پروازانه‌ی آن، یک بازی جهان باز (Open World) در سطح AAA بوده که یکی از آن‌ها بازی Marvel Future Revolution هست که به شما اجازه می‌دهد به عنوان تعدادی از ابرقهرمانان مارول بازی کنید.

یکی از ابرقهرمان‌هایی که که در این بازی حضور دارد، مرد عنکبوتی محبوب است و در تریلری که اخیرا منتشر شده، توانایی‌های جنگی، نوع تار زدن و حرکت کردن و در کل گیم‌پلی این شخصیت را می‌بینیم که در مجموع بسیار خوب از آب در آمده.

 

 

 

به نظر می‌رسد Yuri Lowenthal، بازیگر مرد عنکبوتی/ پیتر پارکر در بازی‌های عنکبوتی شرکت Insomniac، در این بازی دوباره به نقش خود بازگشته است. او همچنین در سال ۲۰۱۹ در بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order نقش مرد عنکبوتی را بازی کرده بود.

در حال حاضر تاریخی برای عرضه‌ی بازی Marvel Future Revolution مشخص نشده اما به محض عرضه، برای iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Gamingbolt

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.