گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • ممکن است بتمن DCU بزرگ‌تر‌ از سوپرمن آن باشد

جیمز گان که فیلم نامه نویس Superman: Legacy بوده و دنیای جدیدی برای دی‌سی ساخته است، در یک رویداد مطبوعاتی با Collider این موضوع را بیان کرد. طبق گفته او ممکن است بتمن دنیای دی‌سی بزرگ‌تر از سوپرمنی باشد که در فیلم آینده به تصویر کشیده می‌شود. ” سوپرمن یک خبرنگار بوده و در Daily Planet مشغول به کار است. در این فیلم وارد دنیایی می‌شویم که ابر قهرمانان وجود داشته و هنوز هم وجود دارند. بنابراین این بدان معناست که بتمن چندین سال از سوپرمن بزرگ‌تر است؟ بله می‌تواند باشد.” فیلم Superman: Legacy در 11 جولای 2025 اکران خواهد شد.

  • هریسون فورد در کاپیتان آمریکا 4 چه نقشی خواهد داشت؟

هریسون فورد می‌گوید که اطلاعات زیادی در مورد فیلم آینده خودCaptain America: New World Order ندارد. این بازیگر قرار است شخصیت  Thaddeus Rossرا بازی کند اما بنظر می‌رسد اطلاعات زیادی در مورد روند فیلم ندارد. هریسون فورد پس از حضور در برنامه The Late Show with Stephen Colbert به مجری برنامه اعلام کرد که می‌تواند هر چیزی که در مورد فیلم آینده خود در مارول می‌داند را با آن‌ها به اشتراک گذارد اما زمانی که مجری سوالاتی در مورد New World Order مطرح کرد، هریسون فورد با گفتن ” نمی‌دانم” نشان داد که اطلاعات کاملی از پروژه اینده خود ندارد. تاریخ اکران این فیلم برای 3 می 2024 برنامه ریزی شده است.

  • ممکن است فیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم شود

یک شایعه جدید حاکی از آن است که استودیو مارول در حال گفتگوهای اولیه درباره تقسیم Avengers: Secret Wars به دو قسمت است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این حماسه چند جهانی (متشکل از فازهای 4 تا 6 دنیای سینمایی مارول) به همراه Avengers: The Kang Dynasty به یک سه‌گانه کامل تبدیل خواهد شد. فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ در سینماها اکران می‌شود.

Marvel Studios Is Already Talking About Ant-Man 4

  • مارول در حال بحث برای ساخت انت من 4 است

تهیه کننده Ant-Man and the Wasp: Quantumania بیان می‌کند که زمزمه‌هایی در مورد چهارمین فیلم انت من وجود دارد. این تهیه کننده در مصاحبه‌ای با ComicBook عنوان کرد که به ساخت فیلم بعدی انت من فکر می‌کنند. فیلم Quantumania قرار است اواخر همین ماه در سینماها در 17 فوریه اکران شود. این فیلم علاوه بر شروع فاز پنجم دنیای سینمایی مارول، به عنوان دنباله‌ای برای Ant-Man محصول 2015 و Ant-Man and the Wasp در سال 2018 عمل می‌کند که احتمال دارد عنوان چهارمی هم در آینده داشته باشد.

  • شایعه‌ای مبنی بر حضور سرباز زمستان در فیلم کاپیتان امریکا 4 وجود دارد

طبق گزارش Cosmic Circus، باکی بارنز/سرباز زمستان ممکن است حداقل در یک صحنه از فیلم جدید کاپیتان آمریکا ظاهر شود. در این گزارش آمده که فیلمنامه New World Order قبل از سال جدید بازنویسی شده و ممکن است نقش این شخصیت برای افزایش یا کاهش حضور او در دنباله دنیای سینمایی مارول تغییر کرده باشد؛ البته در حال حاضر مارول حضور سرباز زمستان را در این فیلم تایید نکرده است.

  • تاریخ شروع فیلم‌برداری ریبوت چهار شگفت انگیز مشخص شد

طبق گفته Matt Shakman کارگردان فیلم Fantastic Four تاریخ شروع فیلمبرداری ریبوت چهار شگفت انگیز دنیای سینمایی مارول، تعیین شده است. این کارگردان در مصاحبه‌ای با The Wrap بیان کرد که شروع فیلم برداری برای اوایل 2024 برنامه‌ریزی شده است. اگرچه مارول ابتدا قصد داشت Fantastic Four را در اواخر سال 2024 اکران کند اما اخیراً این فیلم و چندین پروژه دیگر را به تعویق انداخت. Fantastic Four به جای اکران در 8 نوامبر 2024، در 14 فوریه 2025 منتشر می‌شود.

Everything We Know About THE PENGUIN Series - Nerdist

اخبار تلویزیونی

  • تعداد قسمت‌های اسپین آف بتمن، Penguin، مشخص شد

سریال Penguin یک مجموعه هشت قسمتی خواهد بود. ستاره این سریال Colin Farrell در طول مصاحبه‌ خود با Variety در مورد اسپین اف بتمن بیان کرد که یک مجموعه هشت قسمتی در راه است. این سریال از HBO Max پخش خواهد شد و فیلم برداری آن از 28 فوریه آغاز می‌شود.

  • به‌نظر می‌رسد سریال Superman & Lois هزینه زیادی برای The CW دارد

طبق گزارش Hollywood Reporter شبکه The CW برای هر قسمت از سریال Superman and Lois پنج میلیون دلار هزینه می‌کند و برای تمام فصل هزینه 75 میلیون دلاری می‌شود. با توجه به اینکه Nexstar مالک جدید CW به دنبال سودآور کردن شبکه است، ممکن است این شبکه سریال‌های پر هزینه‌ای نظیر سوپرمن را حذف کند. تاکنون تنها سریال اصلی CW که فصل بعد آن تایید شده است، All American است. چنانچه فصل بعدی سریال سوپرمن توسط The CW تمدید نشود، احتمال انتقال آن به HBO Max وجود دارد زیرا جیمز گان اخیرا اشاره کرده که این سریال کمی بیشتر ادامه پیدا می‌کند. پخش فصل سوم Superman and Lois از 14 مارس آغاز خواهد شد.

  • شاهد پایان خوشی در The Flash خواهیم بود؟

شورانر سریال The Flash در مصاحبه‌ای با TVLine بیان کرد که فلش پایان خوشی خواهد داشت. طبق صحبت‌های Eric Wallace، آن‌ها قصد دارند با ارائه یک پایان رضایت‌بخش و مثبت که بینندگان وفادار The Flash می‌توانند با محبت به آن نگاه کنند، به میراث نمایش احترام گذاشته و از همراهی آن‌ها تشکر کنند.  در این فصل قرار است به مشکلات حل نشده فصل‌های قبل پرداخته شود و سریال در نقطه خوبی به پایان رسد. علاوه بر آن به رابطه عاشقانه بین بری و آیریس هم پرداخته خواهد شد.

The 'Gotham Knights' TV Show Promises Heroes and Villains

  • به‌نظر می‌رسد در سریال Gotham Knights محفل جغدها نقشی کلیدی خواهند داشت

طبق صحبت‌های DanielRPK، او شنیده است که محفل جغدها قرار است نقش مهمی در Gotham Knights ایفا کرده و احتمالاً حتی به عنوان شرور اصلی سریال نیز معرفی شوند. در حالی که The CW هنوز صحبتی در مورد شخصیت منفی این سریال نکرده اما تریلر آن نشان می‌دهد که یک مهاجم نقابدار (احتمالا یک تالون که برای محفل جغدها کار می‌کند)، در سریال حضور دارد. داستان Gotham Knights پس از مرگ بتمن اتفاق افتاده و اکران آن برای 14 مارس برنامه ریزی شده است.

  • Legends of Tomorrow برای فصل پایانی فلش باز خواهند گشت

شورانر سریال The Flash در مصاحبه‌ای با The Nerds of Color بیان کرد که تیم اصلی سریال Legends of Tomorrow دی سی در قسمتی از فصل نهم و آخر سریال CW حضور خواهند داشت.

اخبار بازی ویدیویی

  • Midnight Suns مارول علی‌رغم موفقیت چشمگیر از نظر منتقدان، فروش خوبی نداشت

استراوس زلنیک مدیرعامل تیک ‌تو اینتراکتیو اخیرا بیان کرده علیرغم موفقیت بازی Marvel’s Midnight Suns از نظر تجاری، این بازی آن‌طور که ناشر می‌خواسته عمل نکرده است. به گفته Jason Scchreier از Bloomberg مدیر عامل Strauss Zelnick معتقد است که تاریخ انتشار نامناسب بازی در دسامبر 2022 ممکن است ارتباطی با فروش پایین بازی در زمان عرضه داشته باشد. البته انتظار می‌رود در آینده افراد بیشتری به سراغ این بازی بروند زیرا اخیرا شخصیت محبوب ددپول هم به بازی اضافه شده است. در حال حاضر Marvel’s Midnight Suns برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است و نسخه‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch در آینده عرضه خواهند شد.

Supergirl (Origin) - Comic Basics

اخبار کمیک

  • صحبت‌های اخیرا مدیران دی‌سی باعث فروش بیشتر کمیک‌هایی نظیر Supergirl, Booster Gold شده است

اطلاعیه اخیر جیمز گان و پیتر سفران استودیو دی سی باعث شد کمیک‌هایی مانند Supergirl: Woman of Tomorrow فروش بیشتری را تجربه کنند. این دو در 31 ژانویه 2023 پنج فیلم سینمایی و پنج سریال را معرفی کردند که بخشی از برنامه 10 ساله آن‌ها برای DCU هستند. پس از اعلام این خبر، تعدادی از کمیک‌هایی که این اثار بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند، به سرعت به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون رسیدند، از جمله بتمن 2018 و All-Star Superman سال 2005. علاوه بر آن فروش کمیک‌های Supergirl: Woman of Tomorrow و Booster Gold: Past Imperfect هم بالا رفته است.

  • کمیک Adventures of Superman دنیای Injustice را به دی‌سی باز می‌گرداند

Adventures of Superman: Jon Kent که قرار است در 7 مارس 2023 عرضه شود، داستان‌های جذابی برای گفتن دارد زیرا در این کمیک شاهد بازگشت بعد Injustice خواهیم بود.

Injustice: Gods Among Us در بین سال‌های 2013 تا 2016 منتشر شد که داستان‌های آن در دنیای دیگری از دی‌سی اتفاق می‌افتند. در این دنیا سوپرمن تحت تاثیر حرف‌های جوکر قرار گرفته و همسر خود و فرزندش را می‌کشد که این موضوع او را تبدیل به یک شرور و قاتل می‌کند. سوپرمن بر کل جهان تسلط دارد به همین دلیل اعضای لیگ عدالت از جهان‌های دیگر وارد این بعد شده و به مبارزه با سوپرمن می‌پردازند.

  • دی‌سی یک تیم کاملاً جدید مرتبط با بتمن را معرفی می‌کند

یک تیم جدید به نام Vigil به دنیای دی‌سی اضافه خواهند شد. تیم The Vigil متشکل از یک ابر انسان با لباس سبز و قدرت الکتریکی، یک خانم مبارز و یک تغییر شکل دهنده است. علیرغم ماهیت اسرار آمیزشان به نظر نمی‌رسد که Vigil گروهی شرور باشند. این گروه در اولین شماره از کمیک Lazarus Planet: Next Evolution معرفی خواهند شد.

  • جوکر خود را یک ابرقهرمان معرفی می‌کند

در شماره چهار Batman & The Joker: The Deadly Duo جوکر خود را به عنوان یک ابرقهرمان معرفی می‌کند. در این کمیک بتمن و جوکر ناچار به همکاری برای نجات مردم هستند. بتمن مثل همیشه نقشه‌ای برای نجات همه طراحی کرده و به مسافران قطار می‌گوید که به دستورات او گوش دهند. جوکر هم در پاسخ به کسایی که می‌گویند چرا باید به حرف‌های او گوش دهند، می‌گوید ” اولا من یک ابرقهرمان هستم، پس این قانون است. دوما اگر این کار را نکنید، همه شما خواهید مرد.”

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.