رایان رینولدز قبل از قسمت سوم Deadpool وارد جهان مارول خواهد شد

رایان رینولدز قبل از قسمت سوم Deadpool وارد جهان مارول خواهد شد

به‌تازگی اخباری منتشر شده درباره‌ی قسمت سوم Deadpool و همچنین حضور پیدا کردن یا نکردن او در جهان مارول. با کافه کمیک همراه باشید.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) اخیرا درباره‌ی زنده کردن دوباره‌ی ددپول و قرار دادنش در کنار یکی از شخصیت‌های نسبتا جدید مارول (Marvel) یعنی کورگ (Korg)، با سایت Comicbook.com مصاحبه‌ای داشته و طی آن گفته:

«من ایده‌ی کنار هم قرار دادن کورگ و ددپول رو توی یک ویدیوی تبلیغاتی برای مثال، خیلی دوست داشتم و با تایکا این‌کار رو برای فیلمی انجام دادیم که جفت‌مون توش هستیم.»

با اینکه دو سال از قرارداد Disney/Fox گذشت، اما مدتی قبل ساخت قسمت سوم ددپول تایید شد و درحال حاضر افرادی مشغول نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن هستند. خبری خوشی که درباره‌ی قسمت سوم وجود دارد این است که کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس وقت فیلم‌های مارول تایید کرد که قسمت سوم همانند دو قسمت قبل، با درجه سنی بزرگسال (R Rated) ساخته و پخش خواهد شد. در همین حال رینولدز اعلام کرده است که مشکلی با حضور ددپول در جهان مارول، قبل از حضور در قسمت سوم فیلم خود ندارد. در حال حاضر که مارول تاریخ پخش فیلم‌های خود، تا سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده، بعید است که Deadpool 3 زودتر از سال ۲۰۲۳ ساخته و پخش شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.