شخصیت لوکی از ماه جولای به بازی فورتنایت می‌پیوندد

همان‌طوری که انتظارش را داشتیم، شخصیت لوکی ستاره‌ی آخرین نمایش MCU در دیزنی پلاس، به عنوان یک شخصیت قابل بازی به فورتنایت می‌آید. با کافه کمیک همراه باشید.

اما این بار کمی متفاوت است و برای کسانی که می‌خواهند با خدای شرارت بازی کنند یک چالش وجود دارد. این آیتم مثل بقیه‌ی آیتم‌ها از فروشگاه بازی قابل خرید نخواهد بود اما در عوض برای مشترکین سرویس ماهانه‌ی Fortnite Crew از ماه جولای در دسترس است.

این سرویس سال گذشته راه‌اندازی شد و هزینه‌ی آن به صورت ماهانه ۱۲ دلار است و باعث دسترسی کاربران به موارد اختصاصی در هر فصل می‌شود که واقعا منحصر به فرد هستند. اپیک گیمز هم تایید کرده که آیتم‌های موجود در این سرویس هرگز به کسانی که عضو نیستند فروخته نخواهد شد، پس اگر می‌خواهید لوکی را در اختیار داشته باشید باید عضو سرویس Fortnite Crew شوید.

لوکی هم مانند بسیاری از شخصیت‌ها از جهان‌های مختلف، راه خود را به بازی فورتنایت باز کرد. اخیرا شخصیت ثانوس هم به عنوان یک شخصیت قابل بازی به فورتنایت اضافه شده.

در حال حاضر فورتنایت در فصلی با مضمون حمله‌ی بیگانگان قرار دارد. به نظر شما جذاب‌ترین شخصیتی که اپیک آن را به فورتنایت اضافه کرده کدام بوده؟ نظر خود را با کافه کمیک در میان بگذارید.

منبع: TheVerge

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.