بسته الحاقی Black Panther برای بازی Marvel’s Avengers رونمایی شد

پک الحاقی Black Panther برای بازی Marvel’s Avengers رونمایی شد

به‌تازگی بسته الحاقی بازی Marvel’s Avengers با عنوان Black Panther War for Wakanda رونمایی شد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

بازی Marvel’s Avengers آخرین ساخته‌ی Crystal Dynamics، دست از ارائه‌ی محتواهای جدید برنداشته و همان‌طور که می‌دانید، از زمان عرضه تا به حال، بازیکن‌ها را با شخصیت‌های کلینت بارتون (Clint Barton)، کیت بی‌شاپ (Kate Bishop) و خانم مارول (Ms. Marvel) آشنا کرده و به این معناست که بازی گسترده‌تر از قبل شده؛ اما بزرگ‌ترین بسته‌ای که می‌تواند باعث گسترده‌تر شدن دو چندان بازی شود، بسته شخصیت Black Panther است که به لطف E3 امسال شاهدش بودیم.

این بسته‌ی الحاقی بازی که اخیرا نیز معرفی شده بود، به لطف همایش E3 جزئیات خود را به ما نشان داد و ما را  وارد کشور سلطنتی واکاندا (Wakanda)، مقر اصلی Black Panther کرد. این محتوای جدید بازی برای عرضه شدن در تابستان امسال یعنی مرداد ماه برنامه‌ریزی شده‌ست و شامل لباس‌ها و رنگ‌های مختلف برای شخصیت Black Panther می‌شود. این بسته فرصتی را برای هواداران ایجاد می‌کند تا همراه شدن انتقام جویان (Avengers) و Black Panther را با یکدیگر بر علیه شخصیت منفی داستان، Ulysses Klaw، تجربه کنند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Collider

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.