• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • خالق «اِسپاون» علاقه دارد اثری مشترک با «وِنوم» و «مرد عنکبوتی» بسازد

خالق «اِسپاون» علاقه دارد اثری مشترک با «وِنوم» و «مرد عنکبوتی» بسازد

گویا خالق شخصیت «اِسپاون» در جهان Marvel یعنی آقای «تاد مَک‌فارلِین»، علاقه دارد اثری مشترک میان شخصیت‌های «وِنوم»، «مرد عنکبوتی» و «اسپاون» بسازد. با گزارش «کافه‌ کامیک» همراه شوید.

خالق شخصیت «اِسپاون» (Spawn)، از جمله اشخاص «سمبیوت»‌محور (Symbiote) دنیای «مارول» (Marvel)، یعنی «تاد مک‌فارلین» (Todd McFarlane) از ایده‌ی ساخت یک اثر مشترک میان مخلوق خودش، «مرد عنبکوتی» (Spider-Man) و «ونوم» (Venom)، مشهورترین ضدقهرمان Marvel که «سمبیوت» را به شهرت امروزی‌اش رسانده، استقبال کرده است. وی، در پاسخ به وب‌سایت ComicBook، که آیا ملاقاتی قرار است بین این سه رخ دهد، پاسخ داده که علیرغم نامحتمل بودن این واقعه، او از این طرح خوشش می‌آید و از آنجایی که همیشه یک‌سری اتفاقات روند کاری را تغییر می‌دهند، هیچ مشخص نیست که چه قرار است پیش آید. برای مثال، حضور احتمالی Spawn در عنوان «فورت‌نایت» (Fortnite) که به لطف صفحه‌ی «کیک‌استارتر» ممکن شد. طرفداران این شخصیت هم از وجود چنین احتمالی ابراز خوشحالی کرده‌ و حمایت خود را از چنین روایتی نشان داده‌اند.

Marvel

«مک‌فارلین» در ادامه توضیح می‌دهد: «برای من نگرانی اصلی، ماندگاری این شوق است که خب، با توجه مقام و منزلت کنونی من و اتفاقات حاضر، که ما را از پیش‌بینی وقایع آینده منع کرده و نمی‌گذارند که تشخیص دهیم یک واقعه به لحاظ قوانین صنعت مجلات مصور، چگونه است، تصور می‌کنم که به چیزهایی بیشتر از حد عادی نیاز داریم. نه فقط یکی یا دوتا، بلکه چندین و چندتا…»

«شایدی چیزی به دیووانگی ترکیب «مرد عنکبوتی» و Spawn، نمی‌دانم. من هیچ‌گاه انگیزه‌ی کافی برای انجامش را نداشتم، اما همانطور که می‌دانید، اگر بخشی از آن به متعادل‌سازی و تقویت عرصه‌‌مان کمک کند، پس بهتر است من هم دست به کار شده و وظیفه‌ام را به جا بیاورم. باید دید که چه می‌شود.»

در همین راستا باید اشاره کرد که فیگور Spawn به مناسب سالگرد 25 سالگی‌اش به‌زودی عرضه خواهد شد. «مک‌فارلین» در باب این مسئله هم بیان می‌کند:

«اولین فیگور در سال 1995 عرضه شد. پس به‌طور فنی، ما الان در بیست‌وپنجمین سالگرد قرار داریم. اسباب‌بازی هم در آن زمان با کامیک عرضه‌ می‌شد. ترکیب عجیبی بود. من هم می‌خواستم مثل این مورد عجیب، جمع‌آوری حمایت مالی عمومی را تجربه کنم تا بلکه بتوانم نسخه‌ای بهتر از آن را ارائه دهم. من تابه‌حال کاری مشابه با این مورد انجام نداده‌ام، لذا از آن می‌توان بعنوان یک آزمایش یاد کرد. نمی‌دانم چه پیش می‌آید اما خب، ما همه هوادار هستیم. شایدی نتیجه‌ بدهد.»

آیا شما از ایده‌ی یک کار مشترک میان شخصیت‌های مذکور خوش‌تان می‌آید؟

در دیگر اخبار مارول، قرار است که مرد عنکبوتی حسابی وارد وادی اکشن و مبارزات متعدد بشود. آخرین اخبار کمیک را با ما بخوانید.

 

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.