کارگردان فیلم The Flash از لباس و لوگوی جدید این شخصیت رونمایی کرد

Andy Muschietti کارگردان فیلم فلش، پست جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که به نظر می‌رسد از لباس و لوگوی جدیدی رونمایی کرده که Ezra Miller قرار است از آن در این فیلم استفاده کند، با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

Muschietti مرتبا در مورد پیشرفت فیلم در شبکه‌های اجتماعی صحبت کرده و پست جدید او که نگاهی به لباس جدید فلش، درست از همان دیدی که از لوگوی بتمن دیدیم، دارد. چند وقت پیش عکسی که حاوی لوگوی بتمن همراه با چند قطره خون رویش بود، در شبکه‌های مجازی منتشر شد که طبق گفته‌ها لباسی است که مایکل کیتون (Michael Keaton) در این فیلم به تن خواهد کرد اما به نظر می‌رسد که در لباس فلش، نکات ظریفی نهفته باشد.

همان‌طور که می‌بینید، به نظر می‌رسد لباس جدید بری آلن در فیلم فلش دارای مدارهایی اطرف لوگوی فلش است که بر روی سینه‌ی او متمرکز شده است. در دنیای سینمایی DC، قدرت‌های اسپید فورس بری دارای مقدار قابل توجهی الکتریسیته هستند. همان‌طور که در فیلم لیگ عدالت نسخه‌ی زک اسنایدر دیدیم، فلش با استفاده از این نیرو برای بیدار کردن جعبه‌ی مادر و در نهایت زنده کردن سوپرمن استفاده کرد و حالا انگار بری با این لباس قادر است این الکتریسیته‌‌ی قدرت‌مند را کنترل کند اما برای چه هدفی؟ هنوز کسی نمی‌داند. با توجه به خلاصه‌ی این فیلم، بری به گذشته برمی‌گردد و باعث می‌شود خط زمانی طور دیگری رقم بخورد که طرفداران بی‌صبرانه منتظر دیدن اتفاقات خوب و بد جدید هستند که در اثر این تغییر به وجود می‌آید.

پیش‌بینی می‌شود که فیلم فلش باعث شروع یک دوره‌ی جدید در دنیای سینمایی دی‌سی شود، همچنین لوگوی بتمن که با یک لکه خون همراه بود، باعث شد تا طرفداران شایعاتی در مورد ارتباط آن با مجموعه‌ی Watchmen و دنباله‌ی کمیک‌های دی‌سی یعنی Doomsday Clock به وجود بیاورند. این مجموعه اخیرا مسئول ریبوت دنیای کمیکی دی‌سی و ساده‌تر بیان کردن مولتی‌ورس آن برای فهم بهتر خوانندگان بوده.

به احتمال زیاد فیلم فلش شخصیت‌های دیگری مانند بتمن‌ها و سوپرمن‌های مختلف را از مولتی‌ورس دی‌سی به لیگ عدالت بیاورد مانند فیلم بتمن از Matt Reeves و یا سوپرمن سیاه‌پوست که علاوه‌بر جهان مستقل خود، در کنار آکوامن، زن شگفت‌انگیز و دیگر شخصیت‌ها برای یک کراس اور فوق‌العاده قرار بگیرند.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در سینماها اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: لباس شخصیت سوپرگرل توسط کارگردان فیلم فلش منتشر شد! | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.