سوپربوی یک قدرت قدیمی سوپرمن را ارتقا داد

جان کنت به قدرتی دست یافته که سوپرمن هرگز نتوانسته بود به آن برسد و این از اولین نشانه‌هاییست که توانایی‌های او یک روز از سوپرمن فراتر خواهند رفت. با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک Superman شماره‌ی ۳۲

آخرین ماجراجویی جان کنت در کنار پدرش به او کمک کرده تا اعتماد به نفس خود را تقویت کند و باعث شود سوپرمن دوباره به او باور پیدا کند. در طول مدت حضورشان در تاکرام(Takkram)، این دو با یکی از دشمنان قدیمی سوپرمن به نام Shadowbreed روبه‌رو شدند و چیزی که در ادامه‌ی نبرد برای پدر و پسر مشخص شد این بود که سوپرمن نمی‌توانست او را شکست دهد اما جان چرا. در واقع برای شکست Shadowbreed به یک فرد کریپتونایتی نیاز بود که چشمان لیزری قوی‌تر و خالص‌تری نسبت به سوپرمن داشته باشد. سوپربوی نه تنها Shadowbreed را شکست داد، بلکه ثابت کرد که قهرمانی که در درون او در حال شکل‌گیری بوده بهتر از سوپرمن خواهد بود.

در اواسط مبارزه با Shadowbreed، تنها متحد خانواده‌ی کنت یعنی Qarath O Bakkis سر رسید تا به آن‌ها بگوید که با چه سلاحی می‌توانند جلوی Shadowbreed را بگیرند. بمب تشعشعی که آن‌ها با آن طرف بودند از نور Hyperviolet استفاده می‌کرد، چیزی بین نور فرابنفش و اشعه‌ی ایکس. حتی اگر این سلاح بر اساس دید گرمایی سوپرمن ساخته شده باشد، او اعتراف کرد که هیچ‌گونه قدرتی برای مقابله با اشعه‌ی Hyperviolet ندارد اما جان داشت! سوپرمن با یادآوری قدرت‌های ویژه‌ی جان در دید گرمایی، او را تشویق کرد که سعی خود را بکند.

اما فقط به این دلیل که جان توانایی لازم برای مقابله با این اشعه را داشت، به این معنی نبود که می‌توانست فورا این کار را انجام دهد. بالاخره او با ایمان کافی و مقداری وقت که پدرش برایش خریده بود، توانست اشعه‌ی Hyperviolet را درک کرده و نوع جدیدی از گرما را از خود آزاد کند. این اتفاق نمایش بی‌نظیری از قدرت جان بود که حتی باعث شد پدرش با حیرت به او نگاه کند.

این یک لحظه‌ی مهم برای جان بود. تا آن روز، او همیشه شک داشت که آیا لیاقت سوپرمن بودن را دارد یا خیر. او همان‌طور که پدرش فکرش را می‌کرد توانست کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهد بنابراین پیروزی بر Shadowbreed باعث افزایش اعتماد به نفس او شد زیرا کاری که جان کرد از عهده‌ی سوپرمن هم خارج بود.

این موضوع تایید می‌کند که جان در سال‌های آینده تا چه حد نسبت به سوپرمن پیشرفت خواهد کرد. حتی بتمن هم یک بار در کمیک Superman شماره‌ی ۲۰ گفته بود جان به عنوان ترکیبی از سیاره‌ی زمین و کریپتون، باید بسیار قوی‌تر از کلارک باشد و اکنون به نظر می‌رسد این پیش‌بینی در حال تحقق باشد. جان به قدرتی دست یافت که پدرش با دو برابر زندگی بیشتر از او، نتوانسته بود به آن برسد و جالب این‌جاست که این کار را فقط در چند ثانیه انجام داد.

همان‌طور که در Future State دیدیم، زمانی که جان به عنوان سوپرمن دست یابد همه چیز در جهان به صلح ختم خواهد شد. البته لیگ عدالت هم در این زمینه دخیل بود و تمامی این اتفاقات آغاز تمایز جان نسبت به پدرش است.

در حال حاضر کلارک معتقد است که جان سوپرمنی بهتر از او خواهد بود. پس اگر تردیدی در این زمینه وجود داشته باشد باید گفت که کم پیش می‌آید تا بتمن و سوپرمن روی یک چیز توافق کنند و نتیجه‌ی آن بد شود! نظر شما چیست؟ آیا جان از پدرش بهتر می‌شود؟ نظرات خود را با کافه کمیک در میان بگذارید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.